Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 17:07Sylvia:
Brukar inte tjej/damskor generellt väga mindre än männens i motsvarande modeller? ang dämpning så borde dom väl spegla männens likvärdiga skor med? så har jag uppfattat det hela åtminstånde.. hmm väger väldigt lätt jag med. Så inte vill jag
Sylvia:
Brukar inte tjej/damskor generellt väga mindre än männens i motsvarande modeller? ang dämpning så borde dom väl spegla männens likvärdiga skor med? så har jag uppfattat det hela åtminstånde.. hmm väger väldigt lätt jag med. Så inte vill jag
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 17:35Fast väger man mindre behöver man ju mindre dämpning. Det finns ju gott om skor som för en normaltung person kan ses som lätta och odämpade, men som för en lätt person blir relativt dämpade.
Fast väger man mindre behöver man ju mindre dämpning. Det finns ju gott om skor som för en normaltung person kan ses som lätta och odämpade, men som för en lätt person blir relativt dämpade.
Quote from Catharina Brattlin on 9 August 2011, 17:38Kent, jo, och konstigt vore väl annars! Tycker dock att när herrmodellen väger 337 g och dammodellen 275 g så skiljer det inte så värst mycket som det kan göra på vikten mellan de båda.
Jaja, jag gillar mina chockrosa Nimbus, men är som sagt på jakt efte
Kent, jo, och konstigt vore väl annars! Tycker dock att när herrmodellen väger 337 g och dammodellen 275 g så skiljer det inte så värst mycket som det kan göra på vikten mellan de båda.
Jaja, jag gillar mina chockrosa Nimbus, men är som sagt på jakt efte
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 18:40Vad jag menade Sylvia, var att det finns lätta dämpade damskor med. Inte att det är konstigt att dom är lättare än herrskorna.. utan att du säkert kan hitta det du söker pga att motsvarande modeller brukar finnas både till dam och herr.. personligen så gi
Vad jag menade Sylvia, var att det finns lätta dämpade damskor med. Inte att det är konstigt att dom är lättare än herrskorna.. utan att du säkert kan hitta det du söker pga att motsvarande modeller brukar finnas både till dam och herr.. personligen så gi
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 21:04Robert L// Det funkar...! Kinvara är guld!
Kört mina på allt i från snabbpass, terrängmarathon och teknikpass. ovs...*lycka*
Robert L// Det funkar...! Kinvara är guld!
Kört mina på allt i från snabbpass, terrängmarathon och teknikpass. ovs...
*lycka*
Quote from Elias Engqvist on 9 August 2011, 21:46Sylvia: Testa Saucony Hattori - dom är helt fantastiska och åtminstone för mig och än så länge orkar jag inte springa mer än kanske 10km i dom - men vilka kilometer!
Dammodellen väger 112g
Sylvia: Testa Saucony Hattori - dom är helt fantastiska och åtminstone för mig och än så länge orkar jag inte springa mer än kanske 10km i dom - men vilka kilometer!
Dammodellen väger 112g
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 22:14vad som menas med lättviktsskor är väl personligt,själv kör jag så gott som alla mina pass i adizero boston,har inga problem med detta.
vad som menas med lättviktsskor är väl personligt,själv kör jag så gott som alla mina pass i adizero boston,har inga problem med detta.
Quote from Catharina Brattlin on 9 August 2011, 23:01Tack för tipset Christer! Känns lite väl minimalistiska iofs? Får se vilka det blir i slutändan.
Tack för tipset Christer! Känns lite väl minimalistiska iofs? Får se vilka det blir i slutändan.
Quote from Elias Engqvist on 9 August 2011, 23:05Prova dom - och du är fast!
Prova dom - och du är fast!
Quote from Catharina Brattlin on 9 August 2011, 23:07Är de svåra att få tag på? Är tveksam till att mina lokala sporthandlare (Stadium, Intersport och Team Sportia) saluför dem? Runner´s Store?
Är de svåra att få tag på? Är tveksam till att mina lokala sporthandlare (Stadium, Intersport och Team Sportia) saluför dem? Runner´s Store?