Quote from Funbeat user on 7 November 2012, 20:32Jag sprang sextio meter i skolan. Det var precis lagom långt.
Jag sprang sextio meter i skolan. Det var precis lagom långt.
Quote from Funbeat user on 7 November 2012, 20:48David.
Det var för långt.
Jag kom sist.
En gång frågade de om jag behövde ficklampa. 🙂
David.
Det var för långt.
Jag kom sist.
En gång frågade de om jag behövde ficklampa. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 November 2012, 20:48På 30 år har vi blivit tjockare men lever längre, vad säger det?
På 30 år har vi blivit tjockare men lever längre, vad säger det?
Quote from Funbeat user on 7 November 2012, 20:50God mat + mycken mat och mat i rättan tid. (t+)
David. Hjälp. Skriv det på skånska.
God mat + mycken mat och mat i rättan tid. (t+)
David. Hjälp. Skriv det på skånska.
Quote from Funbeat user on 7 November 2012, 20:51Bättre sjukvård?
Bättre sjukvård?
Quote from Funbeat user on 7 November 2012, 20:55Bättre mediciner, bättre sjukvård trots Carema (eller tack vare?). Å snart tvingar Reinfeldt oss att jobba till 75, Då gäller det att kunna göra bra tider på maran. Tur att Sunesson bevakar att ingen fuskar i M70!
Bättre mediciner, bättre sjukvård trots Carema (eller tack vare?). Å snart tvingar Reinfeldt oss att jobba till 75, Då gäller det att kunna göra bra tider på maran. Tur att Sunesson bevakar att ingen fuskar i M70!
Quote from Funbeat user on 7 November 2012, 21:56Med en sådan otrolig mängd människor inom sjukvården numera så är det väl en jäkla tur att folk numera skadar sig så mycket mer.
När de övar friskvård. 😉
Med en sådan otrolig mängd människor inom sjukvården numera så är det väl en jäkla tur att folk numera skadar sig så mycket mer.
När de övar friskvård. 😉
Quote from Elias Engqvist on 8 November 2012, 08:49Och, framför allt, hur säkra är dina påståenden?
Och, framför allt, hur säkra är dina påståenden?
Quote from Funbeat user on 8 November 2012, 09:12Christer.
Om du åsyftar mig så påstår jag ju både det ena och andra.
Hur säkra är dessa?Vad gäller statistiken från Stockholm Marathon så är den officiell.
Dessa siffror påstår jag visar att standarden sjunker.Du kanske tänker på något/några speci
Christer.
Om du åsyftar mig så påstår jag ju både det ena och andra.
Hur säkra är dessa?
Vad gäller statistiken från Stockholm Marathon så är den officiell.
Dessa siffror påstår jag visar att standarden sjunker.
Du kanske tänker på något/några speci
Quote from Funbeat user on 8 November 2012, 09:22K-G: Ja, garanterat! Folk har pippi på att överskatta sin egna förmåga. Hur mycket högre andel DNS och DNF man skulle få förtäljer dock inte mitt svar. (H)
K-G: Ja, garanterat! Folk har pippi på att överskatta sin egna förmåga. Hur mycket högre andel DNS och DNF man skulle få förtäljer dock inte mitt svar. (H)