Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 19:17Christer. Du är otroligt fantastiskt perfekt. (t+)
LÄGG AV.
Snart anmäler jag dig till Olle.
LÄGG AV.
Christer. Du är otroligt fantastiskt perfekt. (t+)
LÄGG AV.
Snart anmäler jag dig till Olle.
LÄGG AV.
Quote from Elias Engqvist on 22 May 2012, 19:19Nu förstår jag ingenting. Då jag för en gångs skull är snäll!
Nu förstår jag ingenting. Då jag för en gångs skull är snäll!
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 19:22Christer.
Du har jagat bort minst 2 från Funbeat.
Du hoppar på mig då och då.
Varför vill du ha bort mig också?
Sluta slingra dig.
Din kommentar var vidrig. Det vet du fuller väl.
Christer.
Du har jagat bort minst 2 från Funbeat.
Du hoppar på mig då och då.
Varför vill du ha bort mig också?
Sluta slingra dig.
Din kommentar var vidrig. Det vet du fuller väl.
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 19:29Var det inte jag som jagade bort dom?
Var det inte jag som jagade bort dom?
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 19:33Jo, jag tror det var du David.
För övrigt vill jag bara säga att jag tycker det är skoj att jaga tider. Så det ena utesluter inte det andra.
Jo, jag tror det var du David.
För övrigt vill jag bara säga att jag tycker det är skoj att jaga tider. Så det ena utesluter inte det andra.
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 19:35David har humor. (t+)
David har humor. (t+)
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 19:38Annars får jag skärpa till mig.
Annars får jag skärpa till mig.
Quote from Elias Engqvist on 22 May 2012, 19:59Jag menade bara att du har ju födelsedag idag så då ska inte alla hoppa på dig!
Förstår inte att du kan tolka DET som något elakt?
Jag menade bara att du har ju födelsedag idag så då ska inte alla hoppa på dig!
Förstår inte att du kan tolka DET som något elakt?
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 20:03Fyller Den Vandrande Vålnaden 400 år idag? Grattis i så fall.
Fyller Den Vandrande Vålnaden 400 år idag? Grattis i så fall.
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 23:22Nej inte tycker jag att intervallträning är så jobbigt (i alla fall jämfört med snabbdistans i samma fart). Jag brukar använda det för att kunna hålla högre fart än vad jag skulle klara av på en snabbdistans. Man får ju lite vila med jämna mellanrum.
Spr
Nej inte tycker jag att intervallträning är så jobbigt (i alla fall jämfört med snabbdistans i samma fart). Jag brukar använda det för att kunna hålla högre fart än vad jag skulle klara av på en snabbdistans. Man får ju lite vila med jämna mellanrum.
Spr