Quote from Funbeat user on 10 January 2013, 16:46För min del handlar det lika mycket om att på kort distans är det inte så mkt idé att ens försöka och har aldrig varit för min del. Vi sprang sextio, och hundra meter i skolan och jag kom alltid näst sist och allmänt dåligt. Men ju längre distans desto b
För min del handlar det lika mycket om att på kort distans är det inte så mkt idé att ens försöka och har aldrig varit för min del. Vi sprang sextio, och hundra meter i skolan och jag kom alltid näst sist och allmänt dåligt. Men ju längre distans desto b
Quote from Funbeat user on 10 January 2013, 17:19800 är inte explosivt. Mer mjölksyra o smärta ...
800 är inte explosivt. Mer mjölksyra o smärta ...
Quote from Funbeat user on 10 January 2013, 17:30Allt är relativt ...
Allt är relativt ...
Quote from Funbeat user on 10 January 2013, 17:32Explosivt i starten för att sedan få syra och lidandet börjar.
Explosivt i starten för att sedan få syra och lidandet börjar.
Quote from Funbeat user on 10 January 2013, 17:33Medan det knappast är ngn vits att vara explosiv i starten på milen ...
Medan det knappast är ngn vits att vara explosiv i starten på milen ...
Quote from Jonny Persson on 10 January 2013, 18:04Den här killen var explosiv och testade maraton på ålderns höst. Tror han tränade rätt bra för det också.
BILD:http://www.sapiens.se/images/Ingo.jpg
Den här killen var explosiv och testade maraton på ålderns höst. Tror han tränade rätt bra för det också.
Quote from Funbeat user on 10 January 2013, 18:44Lingling: Kan vara ett villkor för att inte fastna. Tjejmilen...... 🙂
Lingling: Kan vara ett villkor för att inte fastna. Tjejmilen...... 🙂
Quote from Funbeat user on 10 January 2013, 20:41Alla kanske inte tränar för att lida 🙂
Alla kanske inte tränar för att lida 🙂
Quote from Funbeat user on 10 January 2013, 21:35Spiridon Louis och grabbarna hade väl inte tränat särskilt mycket löpning inför den första OS-maran. Anekdoterna säger att SL var fåraherde eller liknande och gick en hel del i jobbet. Grekerna gjorde iaf nåt testlopp inför OS, vilket var klokt då de lärd
Spiridon Louis och grabbarna hade väl inte tränat särskilt mycket löpning inför den första OS-maran. Anekdoterna säger att SL var fåraherde eller liknande och gick en hel del i jobbet. Grekerna gjorde iaf nåt testlopp inför OS, vilket var klokt då de lärd
Quote from Funbeat user on 10 January 2013, 21:48Det torde ju vara grekiske soldaten Feidippides som tränat absolut minst. Visste hans ens att han skulle springa ett marathon? Mindre förberedelse än så kan man knappast få. Så dog han på kuppen också.
Det torde ju vara grekiske soldaten Feidippides som tränat absolut minst. Visste hans ens att han skulle springa ett marathon? Mindre förberedelse än så kan man knappast få. Så dog han på kuppen också.