Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeat
You need to log in to create posts and topics.

TopicsLast post
Söka en viss träningsrundaBy Lotta Lindström
Jag försöker leta efter en träningsrunda. Går in på Avancerad sökning och skriver in: Träningsform: löpning I närheten av: Umeå universitet Vars namn innehåller: Vårruset Jag får upp en massa rundor, men inte Vårruset. Gör jag något fel? (Snälla, säg i
6 Answers · 260 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Kan man ångra "Marketa som ointressant"?By Funbeat user
Som sagt, kan man det? - Dels vid själva trycket på knappen men även om man söker upp en tidigare diskussion som man angett som "ointressant".
4 Answers · 258 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Problem: "rita rundor"By Camilla Höög
Jag har dragit ut ett flertal rundor utan problem tidigare, och har verkligen haft stor nytta av den detaljen. Men nu då jag skulle rita en ny så placerades inte punkterna ut där jag tryckte på kartan. Istället dök punkten upp ibland 5 km därifrån, rakt å
6 Answers · 266 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Rita rundor from min hempositionBy Funbeat user
Varje gång när jag skall rita en ny runda startar kartan utzoomad till hela Sverige. Det skulle vara väldigt trevligt att få kartan att starta från den position som jag satt som mitt hem i min profil.
 · 
10 Answers · 722 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Radera rundorBy Rasmus Olsson
Om man vill rensa lite bland sina rundor, hur gör man då och försvinner den reggade träningen som man har med de gamla rundorna då? Undrar även om redigerade rundor gör något med tidigare registrerad träning där rundan använts som den såg ut före redigeri
9 Answers · 269 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
svar på diskussionerBy Funbeat user
När jag svarar på en diskussion skulle jag vilja se de kommentarerna man svarar på. Det kan man inte göra i nuläget. Är det flera inlägg man vill kommentera på kan det vara svårt att komma ihåg allt man ville skriva. Det går ju för all del att gå in och e
1 Answer · 256 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
FrågorBy Funbeat user
Hej, Någon som har svar på dessa frågor? 1 Går det att skapa mål som har en glidande tidsperiod? Alltså tex summa kilometer löpning de senaste 30 dagarna? Jag har inte hittat någon sådan möjlighet. 2 Går det att lägga till en löprunda utan att rita en
3 Answers · 267 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Redigera träningBy Rasmus Olsson
Vid ett flertal tillfällen har jag velat gå in och korrigera i min registrerade träning, men det fungerar inte. Jag öppnar tex kalendern och klickar på redigera, gör ändringen och sen spara men ändå blir det inte uppdaterat. Kan nån hjälpa med vad det kan
5 Answers · 261 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Förslag: Rita rundor - Två smarta funktionerBy Jan Lundquist
Hej hopp! Jag har ritat några rundor nu och tycker det saknas två funktioner. 1. När jag ritade rundan http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=128400 så kom jag efter drygt 5,5 km tillbaks till ett ställe där jag varit förut och ville nu springa
8 Answers · 270 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
DubbelreggarBy Funbeat user
Hur många reggar sin träning på flera ställen?!?! För ni över mellan siterna på ett smart sätt?!?! Kollade lite på Ipod applikationer och det finns oändligt med bra och mindre bra grejer.Hittade ifitness som verkar vara trevligt att ha med i gymmet och
 · 
19 Answers · 1,019 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
hur fungerar topplistan?By Funbeat user
Hej jag undrar vad det ljusgröna är som kommer fram ibland, framför det mörkgröna på topplistan.. vad visar det?
4 Answers · 258 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Mål för träningenBy Funbeat user
Hej, äger en cykel som jag tränat med en hel del INNAN jag reggade mig på Funbeat. Jag har loggat den totala sträckan, 311 km på min utrustning. Sedan jag reggat mig här har jag "bara" cyklat ca 54 km. Ett av mina mål den hör säsongen är att cykla 100 m
7 Answers · 254 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
"Antal pass" som möjlig parameter för använd utrustning?By mårten jansson
Jag har ett litet önskemål att man även skulle kunna ha parameterna "antal pass" på den utrustningen man har listad. Viss utrusting skulle jag hellre se hur många pass jag har använt, istället för hur långt/länge. Bara ett litet önskemål från mig 🙂
1 Answer · 249 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
SökfunktionBy Rasmus Olsson
Jag letade efter en tråd som handlade om vilopuls idag och insåg då att jag hade behövt ha en sökruta som sökte igenom alla diskussionsinlägg (låter helt sjukt, jag vet...) för att se om jag hittade något som sagts om det. Om det var lättare att söka blan
 · 
21 Answers · 0 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Flagga och filtrera diskussioner redan i grupplistanBy Funbeat user
När man klickar på fliken "Grupper" och sedan klickar vidare på en grupp, exempelvis "Pulsklocka", får man se en lista diskussioner. Jag skulle kunna tänka mig att filtrera bort och flagga diskussioner redan i det skedet, genom att klicka i checkboxar "ma
4 Answers · 261 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
RundorBy Magnus Gelang
Kartan i träningsrundor-funktionen kommer från Google maps. Går det inte att också integrera den med Gmaps Pedometer? http://www.gmap-pedometer.com Mycket enklare att rita rundor då eftersom den kan följa vägarna. Sträckan blir mer tillförlitlig och man k
3 Answers · 0 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Visa i diagramBy Funbeat user
När jag klickar på "Visa i diagram" står det antingen "Ingen träning har registrerats under perioden" (vilket känns lite deppigt eftersom det handlar om de senast 365 dagarna) men efter bara någon sekund visas det korrekta diagrammet med all min sensation
2 Answers · 0 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Logga ut.By Per Ögren
Jag önskar att denna länk kunde flytta lite längre bort från "olästa diskussioner" och övrigt. Klickar fel lite då och då. /Johan
 · 
23 Answers · 1,556 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Samma träningstypBy Funbeat user
Jag undrar hur jag kan se vilka fler som ägnar sig åt min träningsform? Jag har lyckats komma på det än... Det jag särskilt vill se är vilka som jonglerar (finns det i listan räknas det som träning! (H:))
 · 
12 Answers · 819 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Bättre mål!By Funbeat user
Hallå, är ganska ny här på funbeat och tycker det mesta är himla skojigt och ger en lite extra kick att hålla igång. Dock är jag besviken på målen, iaf om jag fattat det rätt. Mitt första mål när jag började träna igen är att springa 5km på 25 min, men d
7 Answers · 257 ViewsLast post: 16 years ago · Guest