Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.
TopicsLast post
Mina målBy Galderma Fritidsförening
Jag må vara korkad, men jag fattar inte hur man får till allt under "mina mål". Kan man skriva ett startdatum som redan varit? Blir då den träningen som varit under den tiden (som är aktuell för själva målet) registrerad som utförd eller räknar den bara t
· 16 Answers · 0 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Jag må vara korkad, men jag fattar inte hur man får till allt under "mina mål". Kan man skriva ett startdatum som redan varit? Blir då den träningen som varit under den tiden (som är aktuell för själva målet) registrerad som utförd eller räknar den bara t
· 16 Answers · 0 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
16 years ago
Guest
Guest
Dubbletter i tävlingarBy Funbeat user
Jag har städat upp lite bland dubbletterna i tävlingskalendern. Ni får jättegärna hojta till när ni upptäcker dubbletter i fortsättningen. Än så länge funkar inte dubblettspärren klockrent så det kommer garanterat dyka upp dubbletter igen.
· 20 Answers · 1,006 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Jag har städat upp lite bland dubbletterna i tävlingskalendern. Ni får jättegärna hojta till när ni upptäcker dubbletter i fortsättningen. Än så länge funkar inte dubblettspärren klockrent så det kommer garanterat dyka upp dubbletter igen.
· 20 Answers · 1,006 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
16 years ago
Guest
Guest
Planerad träningBy Galderma Fritidsförening
Det går ju att planera sin träning i förväg i kalendern, och då markeras den ju med ett frågetecken. Går det att exempelvis lägga in en träning som jag t.ex ska göra senare idag, men att den också blir märkt med ett frågetecken? Eller blir den automatiskt
3 Answers · 0 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Det går ju att planera sin träning i förväg i kalendern, och då markeras den ju med ett frågetecken. Går det att exempelvis lägga in en träning som jag t.ex ska göra senare idag, men att den också blir märkt med ett frågetecken? Eller blir den automatiskt
3 Answers · 0 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
16 years ago
Guest
Guest
Övningar/setBy Camilla Höög
Har försökt att lägga till övningar under styrketräning (avancerade funktioner) på mitt träningspass, men inget händer. Det enda som kommer fram är knapparna med "lägg till fler rader" eller "lägg till fler set". Oavsett vilken av dem jag trycker på så h
· 18 Answers · 800 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Har försökt att lägga till övningar under styrketräning (avancerade funktioner) på mitt träningspass, men inget händer. Det enda som kommer fram är knapparna med "lägg till fler rader" eller "lägg till fler set". Oavsett vilken av dem jag trycker på så h
· 18 Answers · 800 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
16 years ago
Guest
Guest
Se vem som besökt sidan?By Magnus Gelang
Hej!, kan man se vem som besökt ens sida på något sätt? har letat o sökt, men ej funnit något. Kan nog inte söka jobb som spårhund direkt...
· 53 Answers · 1,821 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Hej!, kan man se vem som besökt ens sida på något sätt? har letat o sökt, men ej funnit något. Kan nog inte söka jobb som spårhund direkt...
· 53 Answers · 1,821 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
16 years ago
Guest
Guest
Flaggade?By Funbeat user
Vad betyder att ett inlägg i diskussionerna är flaggat?
7 Answers · 283 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Vad betyder att ett inlägg i diskussionerna är flaggat?
7 Answers · 283 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
16 years ago
Guest
Guest
Nyhetsbrevet och veckomålBy Funbeat user
Hallå! Jag har mitt nyhetsbrev inställt på att skickas en gång i veckan. Jag har även ett löpande veckomål som baseras på att komma upp i en viss mängd löpta kilometrar. Problemet är att nyhetsbrevet skickas varje måndag, samma dag som mitt veckomål noll
4 Answers · 262 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Hallå! Jag har mitt nyhetsbrev inställt på att skickas en gång i veckan. Jag har även ett löpande veckomål som baseras på att komma upp i en viss mängd löpta kilometrar. Problemet är att nyhetsbrevet skickas varje måndag, samma dag som mitt veckomål noll
4 Answers · 262 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
16 years ago
Guest
Guest
Mötte ett gängBy Funbeat user
Idag mötte jag ett rätt stort gäng mellan Hjälmarsund och Äs ca kl 11,30, är nyfiken på om det var någon där i gänget som är med i fb?
6 Answers · 270 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Idag mötte jag ett rätt stort gäng mellan Hjälmarsund och Äs ca kl 11,30, är nyfiken på om det var någon där i gänget som är med i fb?
6 Answers · 270 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
16 years ago
Guest
Guest
Nedräkning av tävling?By Jonas Täng
Jga har lagt till den på min sida men hur lägger man i ett lopp den ska räkna ner till?
· 11 Answers · 731 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Jga har lagt till den på min sida men hur lägger man i ett lopp den ska räkna ner till?
· 11 Answers · 731 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
16 years ago
Guest
Guest
Hur ta bort mail-inbjudna personer från topplistan?By Lotta Lindström
Mail inbjudningen verkar inte funka, mottagaren har inte fått någon inbjudan. Men däremot har personen dykit upp i min personliga topplista som "nyss inbjuden". Hur bär jag mig åt för att ta bort dessa personer från listan?
3 Answers · 256 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Mail inbjudningen verkar inte funka, mottagaren har inte fått någon inbjudan. Men däremot har personen dykit upp i min personliga topplista som "nyss inbjuden". Hur bär jag mig åt för att ta bort dessa personer från listan?
3 Answers · 256 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
16 years ago
Guest
Guest
Hur ändra skala?By Funbeat user
Jag har använt sökfunktionen men inte hittat något svar, så jag ställer frågan här. När jag importerar data från min Garmin 405 så blir skalan för hastighet 0-100000 km/h vilket resulterar i att hastighetskurvan inte blir någon kurva utan bara ett rakt s
8 Answers · 265 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Jag har använt sökfunktionen men inte hittat något svar, så jag ställer frågan här. När jag importerar data från min Garmin 405 så blir skalan för hastighet 0-100000 km/h vilket resulterar i att hastighetskurvan inte blir någon kurva utan bara ett rakt s
8 Answers · 265 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
16 years ago
Guest
Guest
Glidande medelvärdenBy Funbeat user
Glidande medelvärde har acceptabel funktion för tex avverkad sträcka, eftersom en tom vecka = ingen träning = ingen sträcka, men om man har uppehåll en vecka, så blir det mycket märkligt för tex kilometertid, eftersom det räknas som 0 för tomma veckor och
1 Answer · 547 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Glidande medelvärde har acceptabel funktion för tex avverkad sträcka, eftersom en tom vecka = ingen träning = ingen sträcka, men om man har uppehåll en vecka, så blir det mycket märkligt för tex kilometertid, eftersom det räknas som 0 för tomma veckor och
1 Answer · 547 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
16 years ago
Guest
Guest
viktnedgång registreringBy Funbeat user
Hej. jag tränar för tillfället med huvudmålet att gå ner i vikt. jag har inte hittat någon bra funktion för att få översikt över viktnedgången. Skriver in den nya vikten i kalendern, men hade varit suveränt att kunna se det i ett diagram t.ex. Någon som
· 11 Answers · 735 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Hej. jag tränar för tillfället med huvudmålet att gå ner i vikt. jag har inte hittat någon bra funktion för att få översikt över viktnedgången. Skriver in den nya vikten i kalendern, men hade varit suveränt att kunna se det i ett diagram t.ex. Någon som
· 11 Answers · 735 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
16 years ago
Guest
Guest
kaloriräkningBy Funbeat user
hej! kan man på nåt sätt se hur många kalorier man förbrukat på sitt pass? finns det nån sån funktion här? mvh
9 Answers · 323 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
hej! kan man på nåt sätt se hur många kalorier man förbrukat på sitt pass? finns det nån sån funktion här? mvh
9 Answers · 323 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
16 years ago
Guest
Guest
PulsklockaBy Elias Engqvist
Kan man överföra träning från en pulsklocka (polar) och hur gör man??????????????
7 Answers · 0 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Kan man överföra träning från en pulsklocka (polar) och hur gör man??????????????
7 Answers · 0 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
16 years ago
Guest
Guest
Importera träningsdata från Garmin 305?By Camilla Höög
...det har inte fungerat på flera dagar? Får felmeddelande att "plugin not detected"...och installerar sen om programmet på Garmin som rekommenderas. Sen testkör jag det enligt instruktion och då är det ok. Är det ngt problem med Funbeat månne? // Helena
9 Answers · 257 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
...det har inte fungerat på flera dagar? Får felmeddelande att "plugin not detected"...och installerar sen om programmet på Garmin som rekommenderas. Sen testkör jag det enligt instruktion och då är det ok. Är det ngt problem med Funbeat månne? // Helena
9 Answers · 257 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
16 years ago
Guest
Guest
Lägg till fler träningspass efter detta borde komma ihåg datumBy ellen olsson
Det nya träningspasset borde ha samma datum som det man just lade in när "Lägg till fler träningspass efter detta" är ikryssat, istället för att hoppa till dagens datum.
· 25 Answers · 938 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Det nya träningspasset borde ha samma datum som det man just lade in när "Lägg till fler träningspass efter detta" är ikryssat, istället för att hoppa till dagens datum.
· 25 Answers · 938 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
16 years ago
Guest
Guest
Visa i diagramBy ellen olsson
När jag klickar på Visa i diagram visas ingenting.
2 Answers · 289 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
När jag klickar på Visa i diagram visas ingenting.
2 Answers · 289 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
16 years ago
Guest
Guest
Profilbild innehållande användaren med musikintrumentBy Panama B
Fantasilöst eller genialt ? Rätt eller fel...får man fråga ? Räknas lungorna som ett instrument om rösten är ett instrument ? Kan man då räkna in sång som träning, och därmed ha relevans till en "träningssida" som funbeat ?
· 15 Answers · 724 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Fantasilöst eller genialt ? Rätt eller fel...får man fråga ? Räknas lungorna som ett instrument om rösten är ett instrument ? Kan man då räkna in sång som träning, och därmed ha relevans till en "träningssida" som funbeat ?
· 15 Answers · 724 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
16 years ago
Guest
Guest
Twitter meets funbeat .....By Funbeat user
Borde vi inte ha feeders till twitter.... http://www.youtube.com/watch?v=ddO9idmax0o Hlns http://twitter.com/salgo60
· 19 Answers · 747 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Borde vi inte ha feeders till twitter.... http://www.youtube.com/watch?v=ddO9idmax0o Hlns http://twitter.com/salgo60
· 19 Answers · 747 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
16 years ago
Guest
Guest