Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeat
You need to log in to create posts and topics.

TopicsLast post
Upplagda rundor??By Camilla Höög
Hej!! Har en liten fråga, hoppas någon har ett bra svar:) Jag har lagt upp lite egna cykelrundor under "mina rundor" å innan jag sparar så väljer jag "synlig för alla". När jag sen går in å söker över rundor i närheten av "Eskilstuna" Så hittar den int
9 Answers · 265 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Frågor från en ny användare.By Funbeat user
Nu har jag kollat runt och testat lite grejer och inte hittat svar på allt och har tankar om saker. Jag forsökte hitta gamla trådar som täcker i stället för att starta nya men detta undrar jag: - Hur använder man bilder och text och HTML osv i forum/Grup
 · 
11 Answers · 725 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Profilbild innehållande användaren med nummerlapp på bröstetBy Funbeat user
Trevligt...men fantasilöst ? men iofs helt rätt på en community som detta...så inget fel på så sätt, jag bara kom att tänka på det då många verkar ha skaffat en sånn. Grattis.... Själv har jag inte ställt upp i något där jag fått låna en sådan sak sedan
 · 
67 Answers · 1,941 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Ordning nya inlägg läsesBy Camilla Höög
Jag vill läsa diskussionerna cirkulärt, även om det kommer in nya inlägg. Som det är idag, verkar det snarare vara en prioritetslista, vilket gör det blir ett rackarns hoppande mellan diskussionerna om det är någon diskussion som är aktiv. Kommer de upp
 · 
15 Answers · 734 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Läs om migBy Galderma Fritidsförening
Jag gissar att någon redan frågat om detta tidigare men jag kan inte låta bli... Hur tänkte man när man la dit "Läs om mig"-länken till höger om varje forum-inlägg? Det känns helt hjärndött att ha en länk som öppnar en popup som säger ungefär "klicka på
 · 
27 Answers · 1,733 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Dölja inlägg av användareBy Funbeat user
Hej, Finns det möjlighet att dölja samtliga inlägg gjorda av en viss användare? Jag tycker det är lite jobbigt att läsa alla skräpinlägg i forumet under "Grupper". Vore bra om man kunde markera ett antal användare vars inlägg man inte vill se. Dessutom
 · 
96 Answers · 3,120 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
ALDRIG mer gainomax :@By Funbeat user
Iaf inte förrän a) den där annonsen som filtar igen min uppkoppling är väck eller b) vi fått ny uppkoppling (just nu väntar vi ut bindningstiden på den gamla och att de nya trådarna ska vara klara). Gainomaxreklamen är rena tjäran. Dessutom har jag hu
 · 
98 Answers · 3,103 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Använda en kompis runda till eget träningspassBy Funbeat user
Jag och två kompisar var ute och åkte skidor i lördags. En av kompisarna har köpt en Garmin-klocka och la då in en massa uppgifter, inklusive själva rundan, direkt i Funbeat. När jag sen lägger in min träning så vill jag ju naturligtvis använda mig av ha
1 Answer · 255 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Så nöjd ....By Jonas Täng
... är jag över att Funbeat är så himla bra. Upptäckte just funktionen att lägga in ett redan färdigt träningsprogram i min kalender! Så smidigt:-)
1 Answer · 259 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Hur fungerar träningsrundor?By Camilla Höög
Jag har lagt två träningsrundor för cykling. De visas om jag väljer träningsrundor/min lista, men visas inte om man söker bland träningsrundor. Måste man lägga in träningresultat på en runda för att den ska vara sökbar i "Träningsrundor"? Jag misstänke
4 Answers · 257 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Kommentarer av icke medlemmar på funbeatBy Funbeat user
Hej Finns det månne någon möjlighet för icke medlemmar på funbeat att lämna kommentarer till blogginlägg. Vill gärna ha blogg här men det blir svårt om inte alla kan lämna kommentarer som kan läsa inläggen. Om jag visar blogg och träning för alla så vill
 · 
26 Answers · 962 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Förbättrade exporteringsmöjligheter önskasBy Galderma Fritidsförening
Jättebra att man kan exportera träningsdatan till Excel. Ännu bättre vore om man kunde välja vad som ska exporteras. T ex vill jag kunna välja: - Tidsperiod ( t ex mars månad enbart, rätt jobbigt att få data för ett helt års träning när man ska sammans
1 Answer · 247 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Bläddra mellan bilder från "Mina senaste fotografier"?By Funbeat user
Ibland när jag går in på en person på funbeat skulle jag vilja titta på de bilder som personen lagt upp. Oftast finns kollaget "Mina senaste fotografier" och det jag skulle vilja göra är att kunna gå igenom alla dessa bilder/träningar genom att kunna klic
5 Answers · 250 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Stegräknarbonus!?!By Magnus Gelang
Ok...det finns säkert många frågor om detta..men jag hittar inte dem nu! Min fråga är hur och vad är "Stegräknarbonus"!?! Vart registrerar man det och hur funkar det!?! Tack på förhand! 🙂
 · 
14 Answers · 772 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Sina träningskompisars träningskompisar?By Funbeat user
Jag har nyligen flyttat över mitt tränande från Piggelino till Funbeat och är otroligt nöjd med allt nästan. En funktion som jag saknar, eller kanske bara inte har hittat, är möjligheten att se vad mina träningskompisar har för träningskompisar. Går det?
 · 
34 Answers · 1,206 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Stigande/FallandeBy Camilla Höög
Jag kanske är både blind och dum, men jag har inte lyckats hitta nåt sätt att ändra ordningen i "visa i kalender" under min träning. Om jag väljer att visa de senaste 30 dagarna så vill jag ha innevarande vecka överst på sidan och inte längst ner - några
1 Answer · 276 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Fråga/förbättring: Mina målBy Funbeat user
Kan man lägga in att man till exempel vid en viss tidpunkt skall ta en viss vikt i bänkpress, exempelvis 1RM (Ett rep maxvikt) eller kanske en tresettare: 3x8x70 kg? Om inte skulle ju detta vara bra för oss styrketränare som gärna har mål som rör vilka v
4 Answers · 217 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Flaggade diskussionerBy Rasmus Olsson
När man går in under rubriken Grupper så finns ju underflikarna: Alla grupper Mina grupper Pågående diskussioner Mina olästa diskussioner Där skulle jag gärna vilja ha en ny flik som leder till mina flaggade diskussioner. Jag tycker nämligen att det är s
 · 
18 Answers · 658 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Import av Suunto-filer mmBy Lars Mörrby
Hej. Tack för en riktigt bra site! Här kommer några förbättringsidéer. 1. Jag önskar att det fanns stöd för import av pulsfler från Suuntoklockor. 2. Jag vill gärna ha ett fält för att fylla i träningseffekt. TE anges med en decimal på en en 5-gradig s
 · 
26 Answers · 951 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
lägga till tävlingar?By ellen olsson
Jag har problem med att lägga till tävlingar. Som jag förstått det måste jag vara medlem i gruppen som tävligen ska "ligga i". Men när jag söker på gruppen som kommer upp som förslag under fliken tävlingar i fliken grupper så finns den inte där? Exempel:
1 Answer · 202 ViewsLast post: 16 years ago · Guest