Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.
TopicsLast post
Fråga om mina målBy Camilla Höög
Kan man lägga in som mål att man ska göra t.ex. situps efter varje löppass??
3 Answers · 275 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Kan man lägga in som mål att man ska göra t.ex. situps efter varje löppass??
3 Answers · 275 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
16 years ago
Guest
Guest
Tavling/LoppBy Anders Wallerstedt
Varfor maste en tavling eller ett lopp vara en diskussion?
· 30 Answers · 1,889 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Varfor maste en tavling eller ett lopp vara en diskussion?
· 30 Answers · 1,889 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
16 years ago
Guest
Guest
Mina målBy Funbeat user
Under Mina mål visas nu både 2008 och 2009, men jag vill bara att årets resultat ska synas där. Hur göra?
3 Answers · 0 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Under Mina mål visas nu både 2008 och 2009, men jag vill bara att årets resultat ska synas där. Hur göra?
3 Answers · 0 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
16 years ago
Guest
Guest
oönskad kontakt...By Funbeat user
Hur tar jag bort en person som är "enkelriktad"ifrån kompislistan? dvs. den personen har mig på sin lista men jag har inte denne, och vill inte ha denne heller.
· 27 Answers · 1,214 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Hur tar jag bort en person som är "enkelriktad"ifrån kompislistan? dvs. den personen har mig på sin lista men jag har inte denne, och vill inte ha denne heller.
· 27 Answers · 1,214 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
16 years ago
Guest
Guest
Köp & SäljforumBy Funbeat user
Det ska visst finnas ett köp- & säljforum men kan inte hitta nåt. Är det nån som vet? Är det så att det finns olika behörigheter oxå? /C
· 12 Answers · 942 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Det ska visst finnas ett köp- & säljforum men kan inte hitta nåt. Är det nån som vet? Är det så att det finns olika behörigheter oxå? /C
· 12 Answers · 942 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
16 years ago
Guest
Guest
KartstrulBy Funbeat user
Har idag försökt att rita in en ny träningsrunda, men markeringarna kommer inte alls där de ska vara utan långtifrån den punkt jag markerar. Har ni upplevt likadant? Eller kan det finnas orsäker hos mig? Har nyss installerat Iinternet Explorer 8 som kom f
· 26 Answers · 1,613 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Har idag försökt att rita in en ny träningsrunda, men markeringarna kommer inte alls där de ska vara utan långtifrån den punkt jag markerar. Har ni upplevt likadant? Eller kan det finnas orsäker hos mig? Har nyss installerat Iinternet Explorer 8 som kom f
· 26 Answers · 1,613 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
16 years ago
Guest
Guest
Hur gör man för att lägga in kaloriförbrukningBy Lotta Lindström
Jag har precis börjat träna på gym och samtidigt blivit medlem här på FB. Jag har sett att man kan läga in bl a kaloriförbrukning men jag fattar inte hur man gör. Kan nån tala om hur jag skall göra.
4 Answers · 258 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Jag har precis börjat träna på gym och samtidigt blivit medlem här på FB. Jag har sett att man kan läga in bl a kaloriförbrukning men jag fattar inte hur man gör. Kan nån tala om hur jag skall göra.
4 Answers · 258 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
16 years ago
Guest
Guest
Problem med visning i FirefoxBy Funbeat user
Hej! Har fått problem sedan i går med visning i ff. Inramningen försvinner helt. Avaktiverat tillägg som skulle kunna störa, men samma resultat. Får prova på en annan burk med, men lite mysko är det. Har någon haft dessa problem senaste dagarna?
9 Answers · 260 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Hej! Har fått problem sedan i går med visning i ff. Inramningen försvinner helt. Avaktiverat tillägg som skulle kunna störa, men samma resultat. Får prova på en annan burk med, men lite mysko är det. Har någon haft dessa problem senaste dagarna?
9 Answers · 260 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
16 years ago
Guest
Guest
Avregistrera konto, neeeeeeej!By Jan Lundquist
Är det bara jag som tycker "avregistrera konto" när man är inne och redigerar sin profil är läskigt nära "Spara inställningar"? Jag tabbar mig oftast fram så det är inte så stort problem men vore det inte en bra idé att flytta den till högersidan iställe
· 16 Answers · 725 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Är det bara jag som tycker "avregistrera konto" när man är inne och redigerar sin profil är läskigt nära "Spara inställningar"? Jag tabbar mig oftast fram så det är inte så stort problem men vore det inte en bra idé att flytta den till högersidan iställe
· 16 Answers · 725 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
16 years ago
Guest
Guest
Ändra utseende under Övningar (styrketräning)By Funbeat user
Går det att göra tro? Jag använder även andra sk. dagböcker bl.a. i min iPOD touch och där är alla vikter först, och sen kommer antal Reps. Här är det tvärtom, vilket gjort att jag av misstag ibland skrivit in vikt på reps. Sedan undrar om man inte kan ä
1 Answer · 262 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Går det att göra tro? Jag använder även andra sk. dagböcker bl.a. i min iPOD touch och där är alla vikter först, och sen kommer antal Reps. Här är det tvärtom, vilket gjort att jag av misstag ibland skrivit in vikt på reps. Sedan undrar om man inte kan ä
1 Answer · 262 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
16 years ago
Guest
Guest
Hitta en kompisBy Funbeat user
Om jag vet vad en person heter här på Funbeat, hur gör jag då för att hitta den personens sida så jag kan lägga till den på min toplista?
· 24 Answers · 1,414 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Om jag vet vad en person heter här på Funbeat, hur gör jag då för att hitta den personens sida så jag kan lägga till den på min toplista?
· 24 Answers · 1,414 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
16 years ago
Guest
Guest
Själv förändra i kalendern?By Galderma Fritidsförening
Kan man själv bestämma utseende i kalendern genom inställningar? Tycker att kalendern blir så oöverskådelig när hela kommentaren finns med. För mig skulle det räcka med att det stod aktiviteten och tiden, noteringen kan jag ju läsa på annat ställe (altern
9 Answers · 267 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Kan man själv bestämma utseende i kalendern genom inställningar? Tycker att kalendern blir så oöverskådelig när hela kommentaren finns med. För mig skulle det räcka med att det stod aktiviteten och tiden, noteringen kan jag ju läsa på annat ställe (altern
9 Answers · 267 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
16 years ago
Guest
Guest
UtseendeBy Funbeat user
Snyggt utseende du har fått till. En klar förbättring. Tydligare än förra!
1 Answer · 272 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Snyggt utseende du har fått till. En klar förbättring. Tydligare än förra!
1 Answer · 272 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
16 years ago
Guest
Guest
kompisarBy Camilla Höög
Jo jag kollade under "visa vilka som har mig på sin kompislista", där ser jag att en person har lagt till mig på sin lista men jag har inte den personen...De gör verkligen ingenting, tvärtom!, men hur nyfiken blir man inte! Alltså en enkelriktad kompis.
· 11 Answers · 1,061 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Jo jag kollade under "visa vilka som har mig på sin kompislista", där ser jag att en person har lagt till mig på sin lista men jag har inte den personen...De gör verkligen ingenting, tvärtom!, men hur nyfiken blir man inte! Alltså en enkelriktad kompis.
· 11 Answers · 1,061 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
16 years ago
Guest
Guest
Hur filtrera nyhetsström?By Funbeat user
Jag skulle vilja kunna filtrera vad som visas under nyhetsström i Min startsida, går det? Just nu ser jag vad mina vänner + jag har tränat, men jag vill ta bort mina vänner därifrån, för de kan jag se på annat sett.
7 Answers · 256 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Jag skulle vilja kunna filtrera vad som visas under nyhetsström i Min startsida, går det? Just nu ser jag vad mina vänner + jag har tränat, men jag vill ta bort mina vänner därifrån, för de kan jag se på annat sett.
7 Answers · 256 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
16 years ago
Guest
Guest
UtrustningBy Funbeat user
Vore fint om man kunde regga utrustning mot FLERA historiska träningspass på ett bräde.
4 Answers · 984 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Vore fint om man kunde regga utrustning mot FLERA historiska träningspass på ett bräde.
4 Answers · 984 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
16 years ago
Guest
Guest
Så här fungerar FunBeatBy Camilla Höög
Ny, ja! Kul Olle, trevligt att ha hittat hit. Fråga: Jag noterade på fel datum och då framåt i tiden. Flyttade det som jag hade registrerat fel i träningskalendern. Men, ? finns kvar. Du kan väl kolla. En annan fråga är: om jag noterar promenad, använder
3 Answers · 263 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Ny, ja! Kul Olle, trevligt att ha hittat hit. Fråga: Jag noterade på fel datum och då framåt i tiden. Flyttade det som jag hade registrerat fel i träningskalendern. Men, ? finns kvar. Du kan väl kolla. En annan fråga är: om jag noterar promenad, använder
3 Answers · 263 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
16 years ago
Guest
Guest
GästbokenBy Funbeat user
Jag har sett att vissa har en gästbok. Hur fixar man det?
2 Answers · 271 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Jag har sett att vissa har en gästbok. Hur fixar man det?
2 Answers · 271 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
16 years ago
Guest
Guest
Hur lägga in saker i kalendern?By Funbeat user
Känner mig lite dum som måste fråga, men hur lägger jag in (kommande) saker i kalendern? Dvs inte träning eller tävling. I det aktuella fallet är det en träningsrelaterad kurs jag ska gå.
· 11 Answers · 733 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Känner mig lite dum som måste fråga, men hur lägger jag in (kommande) saker i kalendern? Dvs inte träning eller tävling. I det aktuella fallet är det en träningsrelaterad kurs jag ska gå.
· 11 Answers · 733 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
16 years ago
Guest
Guest
Ange att en "liten träning" inte ska räknas som ett passBy Funbeat user
Jag cyklar och tränar på gym, kort sagt lite av varje. Magen finns där och putar lite snyggt. Tänkte att nu ska jag köra sit-ups och en sån där magrullare varje morgon. Så jag kör x st armhävningar och y st rullningar varje morgon Givetvis har jag satt
· 16 Answers · 711 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Jag cyklar och tränar på gym, kort sagt lite av varje. Magen finns där och putar lite snyggt. Tänkte att nu ska jag köra sit-ups och en sån där magrullare varje morgon. Så jag kör x st armhävningar och y st rullningar varje morgon Givetvis har jag satt
· 16 Answers · 711 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
16 years ago
Guest
Guest