Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeat
You need to log in to create posts and topics.

TopicsLast post
Stegräknarbonus?By Magnus Gelang
Hej! Är ny här, har deserterat från Piggelino efter nylanseringen, och undrar vad är "stegräknarbonus" ? För inte betyder det att jag får några bonusminuter om jag har stegräknaren på mig?! Fattar noll!
9 Answers · 0 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
TrakasserierBy Urban Nilsson
Om man får in obehagliga mail på sitt funbeat konto, finns det möjlighet att spärra avsändare eller få den utesluten????
 · 
10 Answers · 1,041 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Problem med att importera från ExcelBy Funbeat user
Hejsan, jag undrar ifall det är fler än jag som inte får det att fungera med Excel-importen. Jag tycker att jag formaterat excel-arket på ett korrekt sätt, men så fort man klickar på "Ladda upp och gå vidare" så blir det ett "internt server-fel". Är det
 · 
13 Answers · 740 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Importera från Garmin ForerunnerBy Elias Engqvist
Nån som vet varför sträckan ändras när man importerar från klockan?
 · 
18 Answers · 743 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Återkommande träningBy Catharina Brattlin
Jag undrar om det finns planer på att införa en funktion för återkommande träningar i kalendern? Idag kan man ju regga träning flera dagar i förväg men jag skulle vilja kunna lägga in att jag skall till gymet varje torsdag eller liknande.
4 Answers · 267 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Mina målBy Magnus Gelang
Jag har skrivit fel i "Mina mål". Hur gör jag för att redigera eller radera? /Anette
2 Answers · 0 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Tidpunkt för träningBy Funbeat user
Olle, Du gör ett grymt bra jobb och det ploppar upp nya funktioner och uppsnabbningar hela tiden. Antagligen är det lite därför jag börjat störa mig mer och mer på att inte tiden för passets genomförande reggas på ett vettigt sätt, framförallt dagar med
 · 
15 Answers · 788 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Målet funkar inteBy Camilla Höög
EDIT: Glöm min fråga (om nån nu hann läsa), det var jag som tänkte fel.
4 Answers · 266 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Importera från GH-625By Camilla Höög
Någon som vet om det går importera träningsdata från globalsat GH-625 till min träning det går ju med Forerunner 305
1 Answer · 274 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Exportera träningBy Funbeat user
Som det är nu får man inte med styrketräningsövningarna i exporten av träning... Det vore jättebra om det kom med i exporten också! Samma gäller väl intervaller - det kommer inte heller med i exporten.
 · 
20 Answers · 1,242 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Tagit backup?By Funbeat user
Har tagit backup inför stundande serverbyte... klokt eller?
 · 
17 Answers · 1,058 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Två önskemål för diagramfunktionenBy Funbeat user
Tror att detta har nämnts förut men ville bara i sådana fall heja på förslagen. 1. Spara inställningarna i diagrammet. Dvs näste gång jag kommer tillbaks ska diagrammet se ut som jag sist konfigurerade det. 2. Möjlighet att konfigurera min och max på Y-
8 Answers · 252 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Visa träningsdiagrammet i stort formatBy Funbeat user
Jag har för mig att man förut kunde maximera diagrammet som visar ens träning så att den tog upp hela fönstret. Någon som vet hur man gör/gjorde?
1 Answer · 274 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Tidpunkt för när man reggar träningBy Camilla Höög
Jag skulle tycka det vore bra om det gick att se när, (dvs klockslag), mina träningskompisar registrerat sin träning. I sig är det väl inget som behövs, det är ju bara extra lull-lull som navigator i bilen, men jag kommer på mig själv att undra när de r
 · 
29 Answers · 1,016 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
diagram på vikten? By Funbeat user
Finns det något vis att få sin vikt i ett diagram här på funbeat, så man får se sin utveckling? Skulle vara kul. 🙂
 · 
18 Answers · 834 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
TopplistaBy Funbeat user
Hej, Jag är admin i en liten käck grupp och vill gärna ha en topplista på den löpning gruppens medlemmar kör. Har bockat i de rutor som har med topplistan att göra på admin-fliken för gruppen och tryckt på länken för att visa topplista för samtliga gruppm
1 Answer · 0 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
TräningsprogramBy Magnus Gelang
Jag har testat detta att skapa ett träningsprogram, men hur ändrar man antalet veckor? Det blev ju 1 vecka som default och jag fattar inte hur jag ska ändra det.
 · 
17 Answers · 0 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
HJÄLP! Ny grupp - ingenting funkar!By Camilla Höög
Startade gruppen FunBeat Streak Walkers igår. Den var först låst. Skickade inbjudan som inte verkar ha kommit fram. Det finns också ett gäng som ville komma med och i sin tur har skickat förfrågan. Jag har inte sett en enda! Gruppen är nu öppen. Ingen ve
 · 
38 Answers · 1,276 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
VardagspromenaderBy Elias Engqvist
Hur gör ni? Brukar ni registrera om ni tar en promenad till jobbet, eller hem till mamma eller dylikt?
 · 
42 Answers · 2,166 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Min träning som RSS-strömBy Rasmus Olsson
Jag skulle gärna se att min träning strömmas som RSS. BRubriken, datum och till permalänken hade varit perfekt för att visa upp sin träningsdagbok den externa bloggen/hemsidan. /c
 · 
17 Answers · 679 ViewsLast post: 16 years ago · Guest