Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeat
You need to log in to create posts and topics.

TopicsLast post
Träningskompis visas ejBy ellen olsson
Hej! Jag har registrerat en träningskompis, MEN när jag trycker på "Träningskompisar" kommer hon inte upp. Det jag får upp är en karta och möjlighet att söka efter henne. Jag vill ju få fram henne på en lista på en gång. När jag går in på hennes sida, så
6 Answers · 265 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Lista träningskompisarBy Funbeat user
Hej Jag har lagt upp ett antal träningskompisar men hittar ingenstans där jag kan lista dem? Ser dem bara när de lägger in sin träning i min nyhetsström. Någon som vet om man kan lista dem på nåt sätt?
3 Answers · 268 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Kan man lägga in nya träningstyper?By Funbeat user
Hej! Jag är ny här och undrar om någon kan hjälpa mig med följande: Går det att lägga till nya träningstyper i listan? Jag tränar både jazzdans och modern dans och skulle vilja se skillnad på dessa i mitt cirkeldiagram. Kan jag ordna det på något sätt? /C
 · 
22 Answers · 1,014 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Mina rundor.By Camilla Höög
Hej! Kan man justera sina rundor och i så fall hur gör man detta? Försökte hitta något nu, men gjorde inte det. Någon som vet?
1 Answer · 267 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Topplistan för olika aktiviteter?By Camilla Höög
Funderar på om det går att komma åt topplistan för olika aktiviteter på något annat sätt än att klicka på respektive rubrik för vad mina kompisar har tränat i mitt nyhetsflöde...? Säg att jag inte har någon där(eller jag själv) som har tränat exempelvis
5 Answers · 254 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Vanligaste träning diagrammetBy Funbeat user
Det är så att jag ser ingen cirkel diagram på min Vanligaste träning? vad beror det på? Är ny här skulle bli glad om jag fick svar.
2 Answers · 263 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Lägga upp träningsrundor?By Urban Nilsson
Jag tänkte lägga upp en träningsrunda, men förstår inte hur man lägger ut punkter. Hjälp någon?
4 Answers · 259 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Det blå fältet i diagrammet...By Camilla Höög
Hej! Jag undrar om det är någon som kan berätta för mig vad de blå fältet längst ner i diagrammet över utförda träningspass betyder? tack 🙂 oops, jag hittade!
1 Answer · 260 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Vanligaste träningBy Funbeat user
Undrar hur jag gör för att min vanligaste träning ska visas i den där cirkeln som många har? På min sida står det att ingen träning är registrerad trots att jag skriver in en i almanackan?
 · 
11 Answers · 816 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Planera träningBy Magnus Gelang
Kan man lägga in egen planerad träning i kalendern? Utan att det står som utfört, som ett tillagt träningsprogram? Skulle ju vara praktiskt =)
9 Answers · 0 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Önskemål om förbättringarBy Funbeat user
Olle: Jag har 2 förslag på saker som jag tror skulle förbättra Funbeat. Båda rör målen som man kan sätta upp. 1. Att man skulle kunna kopiera ett mål, ungefär så som man idag kan kopiera en träning. Klicka på kopera och sen ändra vissa parametrar (t.ex da
 · 
46 Answers · 1,596 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Byta gruppadministratörBy ellen olsson
Hur ska jag göra för att byta ut mig själv mot en annan gruppmedlem som administratör?
 · 
43 Answers · 1,680 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Konstigt utseende i KalendernBy Camilla Höög
Sen vi installerat en nyare version och Internet blir onsdagens fält i kalendern jätte-brett och jag måste scrolla för att kunna se hela veckans träning...mkt irriterande!! Ngn som vet hur man ändrar/fixar detta? När jag går in i en kompis träningskalende
5 Answers · 263 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Vänner och synlighet?By ellen olsson
Om någon lagt till mig som vän, kan denna person då se min träning (som jag bara visar för vänner) även fast jag inte har lagt till personen i fråga som MIN vän?
3 Answers · 265 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Importering av TCX-filerBy Elias Engqvist
Hej! Jag använder OziExplorer i min HTC för att logga mina rundor. Jag har försökt med olika verktyg (GPS Babel bland annat) konvertera till Garmin TCX men FunBeat accepterar inte dem. Är det någon som vet hur jag skall göra? Kommer andra filtyper stödja
 · 
16 Answers · 737 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
ta bort träningsprogrammBy Camilla Höög
Hej, jag valde att lägga till programmet för att springa en halvmara med 20 veckors träning, men jag skulle vilja ta bort programmet alternativt flytta det, kan man det på enkelt sätt? eller måste man ta bort passan dag för dag?
1 Answer · 267 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Hur ta bort en grupp?By ellen olsson
Jag är administratör för en grupp, men vill nu ta bort den. Hur gör man det?
1 Answer · 280 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Reklam i vägenBy Camilla Höög
När jag kollar på min träning och t.ex. som lista hamnar reklamen till höger i vägen för några knappar.Så om jag vill kolla alla pass med bänkpress tex så kan jag inte trycka på knappen hämta för att den inte syns då reklamen är i vägen..Vet inte om det ä
 · 
35 Answers · 2,011 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Förbättra FunbeatBy Funbeat user
Hej! Jag saknar lite funktioner på funbeat. Mitt lag har en grupp och ibland skulle jag bara vilja slänga upp förslag på spontanträningar och då känns det så onödligt att skapa en diskussion för det ändamålet. Det hade varit bättre om man hade en vägg dä
5 Answers · 417 ViewsLast post: 16 years ago · Guest
Kalorier när var hur!?!By Funbeat user
Är ny här på FunBeat och undrar om någon kan berätta om och hur man isåfall kan föra inantal kalorier man mumsar i sig per dag!?! Kan man även få fram hur många kalorier man kan äta relaterat till träningen? Tacksam för hjälp! 🙂
7 Answers · 294 ViewsLast post: 16 years ago · Guest