Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeat
You need to log in to create posts and topics.

TopicsLast post
styrketräningsövning set/reps?By Funbeat user
Finns det så att man kan skriva vilka övningar man kör på gymmet med set och reps? Annars hade ju det varit en bra idé... Så kan man följa sin personliga utveckling muskelgrupp för muskelgrupp kanske via ett diagram... Henke
4 Answers · 681 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Vill inte räkna aktiviteten i tid eller km - hur göra?By Lena Bjerlöw
Jag har som mål varje vecka att inte äta skräpmat (hehe jag vet, flummigt) och vill på nåt sätt registrera varje dag jag klarat det 🙂 men man måste alltså skriva in tid eller km..?? Inne på sidan Mina mål finns det ju ett val för att just bara räkna ant
 · 
30 Answers · 2,203 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
frågor om träningsformerBy Funbeat user
Hej Vet inte om detta är rätt plats för denna fråga... Jag har inte alltid full koll på vad de olika träningsformerna står för, kan man kolla det någonstans? Till exempel löpning kontra löpning långt...? Brukar "regga" alla runder på löpning.
6 Answers · 418 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Medelvärdet vid gruppmålBy mårten jansson
Kan någon vänlig själ kunna förklara hur gruppmål med medelvärde för deltagarna fungerar? Vad är medelvärdet? Medellängden på aktiviteten? Medelvärde senaste veckan? Det vore vidare lite kul att se hur stor del som vilken gruppmedlem bidragit till i gru
6 Answers · 405 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Kopiera träningsveckaBy Magnus Gelang
Jag vet att Olle har supermycket att göra och att det ständigt trillar in en massa nya önskemål, men här kommer hur som helst ett till.. 🙂 Jag skulle vilja kunna kopiera en hel träningsvecka till "planerad träning", eftersom jag tränar hyfsat lika från
 · 
11 Answers · 1,306 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Detta med att visa i kalenderBy Michael Lembke
Jag vet att vi har diskuterat detta tidigare, men jag vet inte vad svaret blev. När jag väljer att visa mi träning i kalender så väljer jag t.ex visningsläge: 21 dagar framåt och 30 dagar bakåt. Detta för att jag ska kunna klicka på ett datum framåt i tid
7 Answers · 349 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
AnteckningsbokBy Christian Strömberg
Skulle jag vilja ha. Att kunna klottra ner lite tankar utan att det är kopplat till ett specifikt träningspass. Kanske kunde man välja om man vill ha den privat eller offentlig på sin sida. Eventuellt skulle även en gästboksfunktion i samband med denna an
 · 
13 Answers · 1,107 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Gå till lista vid klick på månadsstapel i diagramBy mårten jansson
När jag sitter och tittar i diagrammet under min träning har jag kommit underfund med att jag skulle vilja se hur jag tränade under en viss månad. Alltså vad stapeln består av. Det vore praktiskt om ett klick på stapeln gick till kalender eller lista för
3 Answers · 362 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
"Övriga"/"Övriga aktiviteter"By mårten jansson
Undrar om någon vet...jag registrerar som bekant allt som får min puls att höjas, och det gör jag under "Övriga aktiviteter". I cirkeldiagrammet på "Min träning" står mycket riktigt antal minuter som är reggade så. Dock finns en annan "tårtbit" nämligen "
1 Answer · 368 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Senaste inläggBy Funbeat user
Idag när man går in i listan över grupper kan man se hur många inlägg som gjorts de senaste 30 dagarna. Själv går jag in och kollar om det kommit några nya inlägg ett par gånger per dag men kommer aldrig ihåg hur många inlägg det stod att det gjorts de se
2 Answers · 373 ViewsLast post: 19 years ago · Guest
Förslag till förändring när man svarar på inläggBy Michael Lembke
När jag vill svara på en diskussion och kommer till sidan där jag ska skriva, händer det ibland att jag vill återvända och läsa det de andra har skrivit, för att sen återgå till skrivsidan igen. Mitt förslag till förbättring är att det vore bra om de sis
8 Answers · 363 ViewsLast post: 19 years ago · Guest
Nya grupper???By Funbeat user
Jag ser att det startas nya grupper hela tiden men vad jag inte förstår är varför alla dessa grupper väljer att vara låsta. Lite av vitsen med detta forum är väl att ta del av och diskutera med likasinnade...Få nya infallsvinklar på saker, eller lära sig
 · 
17 Answers · 1,200 ViewsLast post: 19 years ago · Guest
30 senaste dagarna...By Cliff Barnes
är inte alls samma som 7 dgr fram och 30 dagar bak, som heller inte är samma tid bakåt som 14 dgr fram och 30 bak, som inte heller är samma tid bakåt som 21 dgr fram och 30 bak...osv Varför inte då? 🙂
2 Answers · 360 ViewsLast post: 19 years ago · Guest
Fler admins i en grupp?By Funbeat user
Kan man ha fler medlemmar som administratörer i samma grupp? Rubriken "Gruppadministratörer" skvallrar om det, men jag hittar inget sätt att göra fler medlemmar till admins.
1 Answer · 398 ViewsLast post: 19 years ago · Guest
Funbeats SökfunktionBy Funbeat user
Hallo Olle, Hur fungerar sökfunktionen i Funbeat. Idag ville jag leta upp ett tråd jag hade läste för länge sedan. Hade ett sökord som jag använde och fick upp några (läs många) träffa men inte det jag vill. Jag visste var trådet fanns, och med tanken
1 Answer · 353 ViewsLast post: 19 years ago · Guest
Löpning /löpning-långpass etcBy Fredrik Johansson
När man klickar på löpning kommer man till "löpningstoppen" på Funbeat, men i denna topplista ingår inte "underaktiviteten" "löpning-långpass", utan den har en egen topplista. Detta är ju lite skevt då löpning-långpass också är löpning. Jag antar att det
5 Answers · 366 ViewsLast post: 19 years ago · Guest
Många slutna grupper blir detBy Jan Lundquist
Många har skapat egna slutna grupper för att hålla reda på sina egna rundor (antar jag). Det är ju lite ointressant att dessa dyker upp när man kollar efter nya grupper. Två förslag: 1 Man borde kunna välja om slutna grupper ska visas när man kollar på N
8 Answers · 359 ViewsLast post: 19 years ago · Guest
Hur exakt blir gogglemätning av löprundor?By Funbeat user
Vet inte om detta är rätt plats för denna fråga, men i "löprundor" skall väl eg bara finns rundor. Kan man räkna med att, vid hyfsad nogrann mätning, landa på den verkliga sträckan eller skall man lägga till något och i så fall hur mycket? Hur tänker ni
5 Answers · 358 ViewsLast post: 19 years ago · Guest
Planerad träning i kalendernBy Funbeat user
Många av oss har säkert viss träning regelbundet på en viss dag varje vecka. Tex så försöker jag att alltid simma på måndagar. Det hade varit enkelt och praktiskt om man kunde lägga in planerad träning tex "varje måndag" och mellan vissa datum tex. Då ha
7 Answers · 360 ViewsLast post: 19 years ago · Guest
Framåt o bakåt - vecka för vecka - i kalendernBy mårten jansson
Jag har ett önskemål - inte så stort - inte så viktigt - men vill ändå kolla om det är fler som önskar detsamma! När jag är i kalendern och tittar på min träning skulle jag vilja kunna gå bakåt eller framåt, vecka för vecka, på ett enkelt sätt. Rullgardi
5 Answers · 387 ViewsLast post: 19 years ago · Guest