Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeat
You need to log in to create posts and topics.

TopicsLast post
Cykling och Cycling --> är det inte samma sak 😀By Funbeat user
Hej! Jag tycker att en av dem borde försvinna från träningslistan. Det finns alldeles för många av dem och en sån dubblet kan man gärna slippa, eller?
2 Answers · 359 ViewsLast post: 19 years ago · Guest
Går det skapa länkar från min kalendersida?By Funbeat user
Jag skulle vilja länka till en Funbeat-sida (sidan med resultatet från Funbeat-racet) från min kommentar-ruta där jag beskriver ett träningspass. Testade idag att skriva html-taggar men det funkade inte. Går det på något sätt? Jag skulle också vilja kunn
6 Answers · 349 ViewsLast post: 19 years ago · Guest
Funbeat på Windows Mobile - inga träningstyperBy jr.karlberg@gmail.com
Hej! Jag har en Ipaq som på veckodagarna är min enda länk till internet. Funbeat fungerar suveränt på den förutom en sak, det dyker inte upp några träningstyper i listan när man ska lägga in en ny aktivitet, och utan det kan man ju inte lägga in några ny
5 Answers · 367 ViewsLast post: 19 years ago · Guest
träningsrundorBy mårten jansson
varför kan jag inte göra streck på träningsrundor? jag försöker men det blir bara att jag "greppar" kartan...
8 Answers · 769 ViewsLast post: 19 years ago · Guest
planeras träning..By mårten jansson
an jag inte sätta in träning för flera dagar framåt längre??? När jag trycker på datumet på kalnderna så kommer bara valet där man ska ange dagsform... kan man bara nu ange träning som gjordes idag el igår?? hmm...
9 Answers · 393 ViewsLast post: 19 years ago · Guest
Bugg: Datum är på fel format när man vill lägga till en tävling i sin kalendar By Funbeat user
testa t.ex. att lägga till det här: http://www.funbeat.se/life/person/training.asp?id=15345 Formatet blir yyyy-mm-dd vilket godkänns inte när man sparar, det ska vara yyyymmmdd
1 Answer · 369 ViewsLast post: 19 years ago · Guest
Mera mål!By Funbeat user
Jag har länge tänkt öppna denna diskussionen. För mig är mål väldigt viktiga. Att göra mål för sig själv är att komma vidare i livet, att göra små lätt uppfyllbara delmål är det som gör att även de stora målen bli uppfyllbara.. NU när jag ser att Olle är
 · 
28 Answers · 2,201 ViewsLast post: 19 years ago · Guest
Bugg: Hoppa till första olästa inlägget i en tråd funkar inteBy Funbeat user
Att hoppa till första olästa inlägget i en tråd funkar inte längre. Vad har du gjort, Olle? ;-/
1 Answer · 362 ViewsLast post: 19 years ago · Guest
Egen bildBy Panama B
Tja gänget! då var man aktiv på Funbeat som många andra tidigare Piggelinare. Men jag har strul med att få in min bild. Se som den ser ut. Det är ju inte mycket storlek man får använda så den blir helt sönderpixlad. Eller har jag gjort fel när jag har för
5 Answers · 468 ViewsLast post: 19 years ago · Guest
En till färg på målenBy Funbeat user
¡Hola! I dagsläget så är mål som blivit uppnådda med 100 eller mer gröna. De andra är röda. Men de mål som ännu inte är "icke godkända". T.ex. mål som mäts av långt fram, skulle inte de kunna vara blå kanske? Kanske bara jag som tycker att det visuellt
1 Answer · 517 ViewsLast post: 19 years ago · Guest
Cirkeldiagram borta???By Funbeat user
En fråga...när jag går in på "min" sida är "cirkeldiagrammet för min träning de senaste 60 dagarna" som bortblåst och jag VET ju att jag har tränat som jag ska...alla andras diagram verka funka. Har jag gjort något fel, eller vad beror detta på? Sista gå
3 Answers · 368 ViewsLast post: 19 years ago · Guest
jämföra med andraBy Magnus Ahlstrand
funktionen att man kan klicka på en "gren" och komma till "toppen" för de senaste 30 dagarna använder jag ofta. Dock saknar jag (piggelin?)funktionen att växla tiden, 7 dgr, 30 dgr mfl. Eller kan man det på något sätt? Detta är ju ett I-landsproblem,
7 Answers · 379 ViewsLast post: 19 years ago · Guest
Olästa/lästa diskussionerBy Fredrik Närenfors
Är det så att en "läst" diskussion försvinner från översikten eller är det fel hos mig? På Piggelin är det väl så att en diskussion med det senaste inlägget låg högst upp, oavsett lästa/olästa inlägg? Det tyckte jag fungerade bra. Om jag varit inne och s
6 Answers · 365 ViewsLast post: 19 years ago · Guest
Funktion för uträkning av medelhastighet?By Adam Balogh
Hej, skulle det vara svårt att få till en räknare för medelhastighet? HH:MM:SS - Distans Och sedan få ut medelhastigheten i antingen km/h eller min/km. Jag vet att man kan få ut det i diagramet om man väljer datum men då får man formatet i "delar av mi
3 Answers · 454 ViewsLast post: 19 years ago · Guest
Kan man beskriva sin träning ex övningar i styrketräning samt spara dem?By Funbeat user
Hejsan =) det kanske märks att jag är helt ny här men jag har letat runt lite efter en funktion i "min träning" samt här på forumen, kan inte hitta den så är det lika bra att fråga - finns det något sätt att spara vilka övningar man gör normal i ex styrk
4 Answers · 439 ViewsLast post: 19 years ago · Guest
Hur gör man?By Magnus Gelang
Hej på er... Jag skulle behöva veta hur jag tar bort en person som inte längre är medlem i Funbeat från min Topplista.... är det någon som vet? Tack på förhand // Pumbis
 · 
16 Answers · 1,376 ViewsLast post: 19 years ago · Guest
Ändring av tidsangivelser för passBy Magnus Ahlstrand
Jag inser att detta kan vara ganska svårt att justera men jag skulle gärna vilja att man kan ange tiden i minuter:sekunder och inte bara i hela minuter. En enkel lösning är att komplettera med ett fält "sekunder" snarare än att ändra datatyp på det befint
4 Answers · 403 ViewsLast post: 19 years ago · Guest
Ignorera diskussionerBy Andreas Björklund
Jag skulle vilja ha möjligheten att markera en diskussion i en grupp som ointressant för att på så sätt slippa följa en tråd som jag inte finner intressant. - I diskussionslistan för gruppen visas diskussionen men den är markerad med färg eller ikon som
6 Answers · 424 ViewsLast post: 19 years ago · Guest
Låsa..By Bertil Nolheim
Kan man inte låsa ramen/framen där man har "Min Startsid" Min Träning" osv så den ligger fast i bilden? Tycker det skulle bli lite enklare då!
5 Answers · 394 ViewsLast post: 19 years ago · Guest
Importera data från PiggelinBy Lena O
Hej, finns det någon funktion att importera data som exporterats ut från Piggelin? /Mats
2 Answers · 515 ViewsLast post: 19 years ago · Guest