Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeat
You need to log in to create posts and topics.

TopicsLast post
Kalendern, och planering ? inte så bra 🙁By Funbeat user
En försämring hittade jag nu, det går inte att ställa in kalendern på valfritt antal veckor framåt utan max tre - om man inte vill titta på hela året - jag vill gärna kunna plocka upp t ex fyra veckor framåt eller tre månader när jag gör en träningsplaner
2 Answers · 295 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Antal nya inläggBy Funbeat user
Sedan uppdateringen av Funbeat räknas antal nya inlägg i grupper fel. Idag t ex när jag gick in stod det att jag hade 32 nya inlägg (tror jag), men det var 5 (tror jag). Går det att ändra så den räknar rätt? Tidigare följde informationen om hur många olä
4 Answers · 277 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Kanske skaffa vikt mål?By Funbeat user
Det finns många som tränar här på att tappa lite vikt, jag själv också. Det blir roligt att kunna planera och se vikt progress. Även finns nu vikt i kalendern men kan man inte sätta den som sitt mål ...Vad säger Ni?
 · 
21 Answers · 1,138 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
WAP-problemBy Funbeat user
Wappade in träning häromdagen. valde "i förrgår", "igår" och "idag" då jag wappade in dem men all träning kom på samma dagändå. Det gör väl iofs inte så mycket men jag skulle ju helst vilja att all träning kom på rätt dag...
2 Answers · 285 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
träning igår och idagBy Urban Johansson
På min startsida kan man ju se sin egen och kompisarnas träning igår och idag. Men de hamnar ju huller om buller. Kan man organisera det så att alla som var gjorda "igår" hamnar längst ner på listan och de som är gjorda "idag" hamnar högst upp,,,,,,,,,,,k
 · 
10 Answers · 904 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Kan man välja att endast visa träningsnoteringar för en speciellt grupp? By Funbeat user
Jag har försök titta i gamla inlägg men inte hittat nått så jag förklarar dilemmat och ställer frågan. Jag skulle vilja registrera en grupp träningskompisar, och vi skulle vilja kunna skriva personliga noteringar om varje träningstillfälle och läsa vara
3 Answers · 296 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Grupper och diskussionerBy Cliff Barnes
Jag är ny här på FunBeat och det är några saker jag direkt reagerade på. Nu är jag medlem i grupperna Löpning och Så fungerar FunBeat. Resultatet är 2258 olästa diskussionsinlägg. Troligt att jag kommer att läsa ifatt, liksom 🙂 Det vore hejarns bra med e
2 Answers · 269 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
förslag om färger och ej genomförd träningBy Cliff Barnes
Som det är idag: Man planerar in en aktivitet, t.ex så har jag planerat in ett F&S-pass imorgon. När den aktuella dagen kommer och man EJ genom för träningen så klickar man ju på "nej träningen blev inte av". Då försvinner alla spår av den träningen. Mitt
 · 
19 Answers · 830 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Bugg i planerad träning?By Cliff Barnes
Jag får inte längre några frågetecken (eller bekräftelsefrågor) när jag har lagt in planerad träning, utan den registreras som utförd när dagen D har infallit (trots att jag TYVÄRR inte har kunnat träna). Jag lade in träningen för ganska längesedan, men d
1 Answer · 285 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Vad är fel med FunBeat?By Sven Westergren
FunBeat är segare än sirap idag, varje sida tar en halv evighet att ladda. Mest problem tycks det vara med träningskalendern, flera gånger har jag fått följande felmeddelande: "An error has occured An error occured in the page you were trying to reach. T
 · 
10 Answers · 830 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
startdatum vid kalendernBy Magnus Ahlstrand
När jag har min kalender uppe så har jag väl nån gång för länge sedan valt maj som startdatum över vad som ska visas. Jag har idag flera gånger försäkt ändra det så att den ska starta mde juni, men så fortjag går till nån annan sida och sedan öppnar kalen
3 Answers · 271 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Inlägg i newsgrupp utan ActiveXBy Funbeat user
Jag kör ogärna ie. newsgrupperna skulle med fördel vara utan ActiveX så valfri blädrare kan användas.
3 Answers · 287 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Filtrera topplistan?By Cliff Barnes
Jag skulle tycka det vore kul om jag kunde använda filter på min topplista, se vem som springer, går, cyklar eller gympar mest t ex, och även gärna lista distanser om jag vill vem som cyklat, skidat eller sprungit längst? ÖHT, Hall of Fame på olika dista
2 Answers · 265 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
topplistan?By Leif Lychou
På min topplista är endel av "sträcket" efter namnet mörkgrönt och endel ljusgrönt? har inte hittat nån betydelse av det? finns det nån?
3 Answers · 284 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Gamla målBy Magnus Gelang
Tjafsar om det här lite till 🙂 Vore det inte bra om gamla mål som passerat datum med mer än en månad åkte längst ner i listan eller över i ett arkiv eller så? Jag vill inte radera mina gamla träningsmål, men vore det inte kul om de som är aktuella kom u
7 Answers · 282 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
BuggBy Funbeat user
Jag har hittat en liten bugg, som jag undrar om det är möjligt att fixa till! Jag har definierat ett mål att jag ska träna 12500 minuter under ett år. Problemet är att "visaren" för det räknar med även planerade pass, vilket gör att jag hamnar på nästan
2 Answers · 305 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Definiera passlängd?By Andreas Björklund
En sak som vore bra när man skapar mål vore om man kunde bestämma att "ett pass" är minimum n minuter. Räkna t ex bara aktiviteter på > 30 minuter som pass, inte de fem minuter transportcykling jag haft på väg dit, däremot om jag är ute och cyklar i en t
 · 
26 Answers · 1,246 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Andras löpsträckor.By Andreas Björklund
Hej! Jag skulle vilja se andras löpsträckor de har gjort under just de passet. Nu samlas alla sträckor i slutet på veckan å så kan man inte urskilja vilken dag de sprang si å så lång. Förstår ni? Vore roligt å kunna jämföra sig själv med andras tider å
3 Answers · 270 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Kunna kommentera sin måluppnåelse?By Funbeat user
Jag tycker att det skulle vara bra med en funktion som gör att man kan kommentera sin måluppnåelse, under fliken "mina mål" där man ser staplarna för hur man nått sina mål vecka för vecka, månad för månad eller vad man nu har valt... När man tittar tillba
8 Answers · 295 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
den glidande skalanBy Magnus Gelang
Jag har ställt in att jag vill ha den glidande över 30 dagar,,,,,men så ibland när jag startar sidan så är den tillbaka på 7 dagar. Varför stannar den ite där den ska? Samma sak med hur många dagars tränings som ska visas (av genomförda och planerade),,,j
5 Answers · 270 ViewsLast post: 18 years ago · Guest