Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeat
You need to log in to create posts and topics.

TopicsLast post
Gammalt huvudmål?By Panama B
Jag har ett gammalt huvudmål som tiden gått ut för, nu har jag fört upp andra mål som gäller nu som huvudmål, ändå finns visartavlan för målet som "gått ut" kvar över kalendern, så ska det väl inte vara? Jag vill inte radera målet, jag vill kunna gå in o
6 Answers · 332 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
reggningBy ellen olsson
Olle - om man vill redigera det man reggat så hoppar den tillbaka och släpper vald aktivitet, så man måste återigen klicka på t ex cykling. Det känns onödigt, om man vill ändra aktivitet så kan mann ju klicka på rullan. det borde vara lätt fixat va? Ofta
 · 
42 Answers · 2,984 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Krångligt att starta ny diskussionBy Magnus Ahlstrand
Finns det ett enklare sätt att starta en ny diskussionstråd? Har jag missat något? Det är lite krångligt att starta en ny diskussionstråd, det finns ingen länk på förstasidan till mina grupper. Nu tvingas man klicka på Grupper, sedan välja Mina grupper f
3 Answers · 312 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Planerad vilodagBy Fredrik Närenfors
Hur lägger jag in det snyggast? Som Kommentar på "Dagsform"? Jag brukar på Piggelin skriva in när jag har planerad vilodag och på så sätt vet jag att de dagar gör det inget att det int står något registrerat på. Dagar som annars är tomma har jag antingen
3 Answers · 296 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Kartor i dagboken?By Panama B
Kartorna är en supertrevlig funktion men jag har ett önskemål. Varför inte kunna lägga in en karta i anteckningarna när man registrerar aktivitet. Då skulle man kunna se vilken runda man gick/cyklade etc. just den dagen. Alternativt att man har en ny fli
9 Answers · 329 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Numrering i topplistan..?!By Funbeat user
Jag har ett förslag på att man skulle kunna lägga till nummer i topplistorna (över hur mycket man tränat). För att så som det är nu är det väldigt svårt att se vilken placering man ligger på i listan... Skulle man inte kunna sätta nummer i kanten, så man
6 Answers · 302 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Rött och grönt?By Fredrik Närenfors
Såg i den nya informativa lilla faktarutan på första sidan att ytan bakom staplarna i diagrammet ska vara röd eller grön beroende på hur mycket man ligger i? För mig är den blå och har alltid varit...
 · 
11 Answers · 1,169 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Planerad träningBy Cliff Barnes
Till för några dar sen fick jag alltid upp en fråga om jag utfört den planerade träningen eller inte. Nu trillar träningen bara in som utförd utan frågor. Har det hänt något eller har jag fört in min träning annorlunda? Jag bara för in i framtiden det jag
5 Answers · 475 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Apropå NyheternaBy Funbeat user
Borde det inte finnas en begränsning på hur lång listan med nyheter kan bli? eller hur länge nyheter ligger kvar där på startsidan? I tid eller antal nyheter eller någon kombination? En femtioöring?
2 Answers · 313 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
medelandenBy Funbeat user
varför kan jag inte radera mina skickade mess??
2 Answers · 335 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Att svara på inläggBy Magnus Ahlstrand
När man svara på ett privat mess, se man texten man ska svara på. Jag saknar den funktionen vid svarandet av allmänna inlägg. Kanske diskussionens allra första inlägg samt den sista, eller 3-5 sista??
 · 
19 Answers · 1,015 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
dagsformBy ellen olsson
Man kan fylla i dagsform, t ex vikt, för idag och igår men inte andra datum. Det vill jag kunna göra. T ex vikten förra året osv. Som det är nu kan man bara göra det i kalendern de veckor som syns eller de senaste dagarna.
4 Answers · 0 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
RefreshBy Funbeat user
Skulle det inte gå att fixa så nya inlägg poppar upp automatiskt så fort de lagts in. Dvs i min lista av olästa inlägg. Som det är nu så måste jag ju göra en refresh för att se om det hänt något sedan jag sist läste. Under förutsättning att jag inte har l
3 Answers · 413 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Mål% på ÖversiktBy Petter Wallin
Hej hej! Jag har stött på ett litet irriterande problem med Översiktssidan. Bakgrund: Jag har för närvarande fem mål upplagda, tre veckomål och två månadsmål. Klättring per månad Klättring per vecka (huvudmål) Övrigt per månad Övrigt per vecka
6 Answers · 294 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Icke prestationsbunden träningBy Funbeat user
Jag har inte kollat genom alla inlägg utan kör på bara... Min tanke kanske är felplacerad och inte relevant för en sån här typ av webtjänst men som sagt... jag kör på: Vad vill jag då? Jo: Eftersom jag spelar golf, och tränar golf, vill jag gärna hålla
 · 
33 Answers · 1,611 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Dubblerad sommartidBy Christer Kanto
Varför påstår Funbeat att det redan är imorgon fastän det fortfarande är idag? Flera gånger nu så har jag sett att planerade aktiviter för imorgon har dykt upp före midnatt. Är det nåt tjabbel med sommartid eller vad kan det bero på? Just nu 23:39 så ser
1 Answer · 358 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Beatrices önskelista & frågorBy Cliff Barnes
Vi är några stycken som har en motionsutmaning som vi stämmer av var 30:de dag (just nu reggar vi på Piggelin men vill gå över hit). För att kunna sammanställa utmaningen måste jag ha de personerna i min topplista och inga andra för då skulle det bli rikt
8 Answers · 310 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
TräningsformerBy Emma Sjöberg
Får man önska fler träningsformer att välja bland? Jag saknar jonglering...
4 Answers · 666 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Ny funktion: Nyheter från FunBeatBy Funbeat user
Jag har byggt om lite så att nyheter från FunBeat ska bli lite lättare att hitta till. Gå med i den nya gruppen "Nyheter från FunBeat" så kan ni läsa mer.
6 Answers · 596 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Veckovisning i kalendern?!By Magnus Ahlstrand
- Ja har kommit på en sak som jag saknar rätt ofta.. De är att det inte finns några veckonummer i kalendern. Skulle inte de gå att fixa till så att man ser en liten siffra på varje måndag tex, som talar om vilken vecka det är?
2 Answers · 396 ViewsLast post: 18 years ago · Guest