Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeat
You need to log in to create posts and topics.

TopicsLast post
Återkommande träningspass?By Lena O
Hej! Jag har flera fasta träningspass i veckan. Finns det någon möjlighet att schemalägga dem så att man slipper lägga in dessa pass individuellt? /Christian
 · 
14 Answers · 94,313 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
"Gulmarkerad text"By Funbeat user
Jag är ny här och har sett att en del har gulmarkerad text i sina rutor, hur gör man så det blir så? Bild: http://www.tinypic.com/view/?pic=sgst49
3 Answers · 388 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Kcal på "dagsformnoteringar"By Ulf Stider
Det där med att fylla i dagens vilopuls eller vikt är ju enkelt om man har data, men kcal? Vad fyller ni i? Hur mkt ni bränt eller hur mkt ni stoppat i er?
2 Answers · 298 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
FunBeat rulesBy Funbeat user
Olle, jag måste säga att jag tycker Funbeat är kanon! Det var bra när jag började använda det och nu med all feedback börjar den bli fantastisk. Dessutom hjälper den mig väldigt mycket i min träning.
 · 
20 Answers · 1,440 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Varför använder ingen funktionen "Gruppinbjudan"?By Lars Ove Renberg
Det finns en funktion för att bjuda in andra personer i FunBeat till de grupper man är med i. Men nästan ingen använder den. Så då undrar jag: Har ni inte hittat den? Funkar den inte? Eller behövs den inte? (Sade han bittert :-))
9 Answers · 323 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Klickbara länkar?By Ulrika Rosenbrand
Hur gör man klickbara länkar i diskussionsinlägg? Kan man använda HTML-taggar? Gör ett test: Test
 · 
12 Answers · 1,193 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Nya funktioner: Inställningsmöjligheter på startsidanBy Funbeat user
Nu finns början till en del enkla möjligheter att ställa in följande saker på startsidan: * Antalet dagar som topplistan ska visas för * Antalet poster man vill se under "Mina senaste aktiviteter" * Antalet poster man vill se under "Mina planerade aktivi
 · 
10 Answers · 1,028 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Skada sjukdomBy Panama B
Är det inte lite dumt egentligen att skada/sjukdom räknas som aktivitet? Kunde man inte mata in det med aktivitetsrutan, men utan att det räknas med, så att det bara räknade sjukdagar istället eller så? Man kunde ha val av "invaliditet" 100%, 50%, eller 2
8 Answers · 366 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Egen bild.By Funbeat user
Jag har försökt leta mig till problemet, men hittar inte. Jag vill ha en bild på min sida, men det går varken att "välja bland färdiga bilder" eller att "ladda upp egen" (som jag vill). När jag tar "välj bland färdiga bilder" så kunde inte sidan laddas N
4 Answers · 318 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Registrera: Skada/sjukdomBy Magnus Ahlstrand
Jag fick ett TIPS/en IDÉ (via en medlem på FB) som registrerade sin skada/sjukdom med 1 min/dag. Då kan man lätt hålla reda på hur många dagar/år t.ex. man har varit skadad eller sjuk. Ligger man på 6 min i topplistorna under skadad/sjukdom, betyder det
 · 
22 Answers · 1,349 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Omotiverade hopp till startsidan?By Magnus Ahlstrand
Tillhör du dom som tycker att du skickas till startsidan helt utan anledning ibland? Förhoppningsvis så ska det inte bli så längre. Dessutom så kan du komma direkt till den sida du söker, även om du varit inaktiv länge. Detta innebär tex att du kan hopp
1 Answer · 337 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Diagram över måluppföjning?By Cliff Barnes
Hm, med alla fina nya diagram, tabellen över "Mina Mål" och hur mkt man tagit är väldigt rörig. Kunde man ha diagram över det också (förutom de fina klockorna)? Klicka på ett mål, begära diagram och så fick man upp en kurva vecka för vecka eller månad fö
1 Answer · 310 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Nya funktioner: Mina kompisars träning idag/igårBy Panama B
Som ni kanske sett redan så kan man numera tydligare se vad ens träningskompisar sysslat med igår och idag. Listan finns på startsidans övre vänstra hörn.
7 Answers · 326 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Nya funktioner: Lägg in bilder i diskussionerBy Jan Lundquist
Om du har URL:en (adressen) till en bild som ligger på en annan server på internet, som du vill visa i ditt inlägg så kan du infoga den genom att skriva BILD: och sen adressen till bilden. Tex: BILD:www.funbeat.se/logo.gif När du skriver ett inlägg så
 · 
10 Answers · 1,023 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Nya funktioner: SmileysBy Funbeat user
Nu finns en först enkel testversion för att använda smileys i diskussionerna på plats. Än så länge finns bara 🙂 och 🙁 men fler kommer! (När du skriver ett nytt inlägg får de en hjälptext om hur du skriver dessa smileys)
 · 
17 Answers · 1,051 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Nya funktioner: Klicka här för att hoppa till första olästa inläggetBy Sven Olof Hanses
Nu kan man slippa scrolla ner i diskussionslistan hela tiden genom att använda länken "Klicka här för att hoppa till första olästa inlägget." som finns högst upp i varje diskussion.
 · 
10 Answers · 1,090 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Nya funktioner: DiagramBy Panama B
Nu är den nya diagramfunktion på plats. Ni hittar den under "Min träning" -> "Mina diagram". Några axplock ur vad diagramfunktionen klara: * Samma filtreringsfunktion som "Visa som lista" har (som nås från kalendersidan) * Staplarna visar antal minuters
 · 
29 Answers · 1,335 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Bra funktioner: Visa som listaBy Ulf Stider
Tänkte bara skriva några rader om en bra funktion som just nu kanske är lite svår att hitta till (jag ska se till att den syns tydligare): Visa som lista Klicka på "Min träning". Precis ovanför kalender till höger så finns en länk som heter "Visa som lis
3 Answers · 303 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
BildBy Fredrik Närenfors
Varför kan jag inte byta ut min bild till en ny?
3 Answers · 288 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Ny liten funktion: Lägg till träning snabbareBy Jan Lundquist
Sen några dagar tillbaka kan man spara ett klick när man ska lägga till träningar via kalendern: Istället för att klicka på datumet och sen välja träningsfliken så kan man klicka direkt på det gråa lilla plus-tecknet som finns uppe till höger i varje kale
6 Answers · 301 ViewsLast post: 18 years ago · Guest