Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeat
You need to log in to create posts and topics.

TopicsLast post
Se sträckan (om angiven) efter tidenBy Fredrik Johansson
Jag skulle önska att man kunde se sträckan man lagt in på samma sätt som att tiden kommer upp i kalendern. Nu skriver man ju in sträckan, men den syns bara i veckosammanställningen och man får notera den en gång till som anteckning till träningspasset om
2 Answers · 371 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Vilka pilar? Vilka knappar?By Funbeat user
Hej Olle! Här kommer en ny fråga, bara av ren nyfikenhet egentligen. När jag är inne på fliken Min Träning så kan jag klicka på frågetecknet bredvid mitt namn och få upp en förklaringsruta. Längst ner står det att jag ska kunna gå till en tidigare eller s
1 Answer · 328 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
TopplistanBy Funbeat user
Jag har en liten fråga angående Topplistan. Vilka minuter är det som redovisas i topplistan? Är det sen en viss utmaning börjat, den senaste månaden eller sen man registrerade sig? Och räknas dom kommande träningspassen som man lagt in men som ännu ej ä
 · 
23 Answers · 0 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Hur ändrar man översikten på träningen?By Funbeat user
På min tränings översikt så börjar kalendern på 1 maj. Om jag ändrar så den börjar på 1 Juni och sen tex lägger in en aktivitet å går till baka så har den hoppat till bax till att börja den 1 maj... Hur ska man göra för att kalendern ska stanna som man vi
1 Answer · 299 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Min träning de senaste 30 dagarnaBy Funbeat user
Hej. Blir fortfarande inte riktigt klok på staplarna på framsidan (Min träning de senaste 30 dagarna). Det står i info-texten att "Ytan är röd om du är under 25 minuter per dag i snitt och grön om du ligger över." Mina staplar är endast blå, blå, blå, me
 · 
57 Answers · 2,289 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Skönhetsbugg =)By Ulf Stider
Inte för att det spelar så stor roll, men jag har tänkt på en liten sak.. När man skriver in KCal, så blir det kaka på kaka i träningsdagboken, nämligen KCal: XXXX KCal Det borde räcka med "KCal" en gång! 🙂 Som sagt en ren och skär skönhetsbugg, men
1 Answer · 289 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
gröna och röda staplarBy Magnus Ahlstrand
Det finns ju inte röda och gröna stapler som det finns på Piggelin,,,måste säga att jag saknar dem 🙁 Men det står på första sidan att bakgurndsfärgen på diagrammet ska vara olika fäeger beroende på vilken snitt-tid man har,,,,men hela min bakgrund är blå
3 Answers · 323 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
reggad träningBy Funbeat user
Hej Olle! På förstasidan kan man se sin och andras reggade träning idag och igår. Men det vore bra om den delades upp bättre så som du gjorde på piggis, så att det blir två boxar, en för igår och en för idag, som det är nu flyter de ihop och är svåra/jobb
 · 
14 Answers · 1,199 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
"Mina mål"By Bjarne Lewin
Upptäckte precis att nu när den nya veckan börjat syns inte den "nya veckan" under mina mål förrän man har genomfört ett träningspass som passar in under det. Ska det inte vara så att det ska synas iallafall? Nu dyker den nya veckan upp när jag lagt in nå
2 Answers · 310 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Fler diagram?!By Funbeat user
Hallå Olle! Skulle inte du kunna göra fler diagram, så att man kan skriva en egen rubrik och skapa ett eget diagram. T.ex. att man kan mäta midjemått och lägga in det i ett diagram eller något liknande, och följa utveklingen själv. - Bara ett förslag, me
2 Answers · 291 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
skum förstasida!By Cliff Barnes
Hej Olle! Ville bara säga att funbeat flippat ur lite på min första sida. Den högra kolumnen med ifyllningsutan (den blåa) har blivit väldigt lång och bred, man kan to.m scrolla långt till höger för o kunna se hela. De andra två kolumnerna (mina kompisars
9 Answers · 295 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
planera sin träningBy Lena Bjerlöw
Jag har nu suttit och planerat in min träning fram till midsommar. Jag tycker det är lite jobbigt att sitta och skriva i datum varje gång. Kan man göra så att man tar upp kalendern och dubbelklickar på en dag och då får det datumet ifyllt direkt eller nåt
4 Answers · 353 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
göra olästa inlägg till lästa?By Cliff Barnes
När man hoppar in i en grupp så kan det ju finnas jättemånga inlägg som är skriva innan man gick med,,,om man vill "markera dem som lästa",,kan man då gör det? Hur is¨åfall? Åsa.
2 Answers · 285 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Listning av LöpningBy Ulf Stider
Hej. Såg för ett tag sen att man kan regga mer detaljerad löpning, typ långpass, intervall osv. Bra, tänkte jag, och ändrade alla reggningar som jag tidigare bara kallat löpning. Men vad hände? Jo, jag brukar ibland klicka på Löpning och se vart i toppli
 · 
10 Answers · 961 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Låt "Funbeatlisten" vara där konstantBy Funbeat user
Jag skulle vilja att listen överst på siten där man kan klicka sig fram till de olika sidorna fanns där hela tiden (som hos Pig.). Som det är nu måste man rulla sig upp till den för att kunna klicka sig vidare. Förstår ni vad jag menar? Det finns säkert
7 Answers · 306 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Se andras topplistorBy Fredrik Johansson
Jag saknar att kunna se vilka personer som andra Funbeatare tävlar mot, alltså har på sin topplista (det kunde man se på Piggelin).
 · 
32 Answers · 1,913 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
UtskrifterBy Lena O
Det skulle vara bra att kunna skiva ut kalender och listan mellan vissa datum.
 · 
20 Answers · 1,649 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Kartor i träningsdagbokenBy Zsuzsi Zsédely
Röst för att kunna lägga in egna rundor i träningsdagboken. Skulle inte vara helt fel att ha kartor i träningsdagboken... plus en översiktssida där man kan se var alla rundor man gjort under aret.. Hade lite kul paddling i helgen som skulle vara kul att
9 Answers · 319 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Hålla sig till ämnetBy Funbeat user
Detta kanske bara är störigt för mig, har inte hittat nåt om detta nånstans. Men varför måste folk hela tiden försvinna från ämnet då de skriver här?
 · 
99 Answers · 3,971 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Funbeats inloggnings sidaBy Magnus Ahlstrand
Hej Olle, Jag har nu märkt till att nya medlemmar och senaste gruppar visas på startsidan. Kan man få se de topp 5 reggade aktiviteter i minuter också, samt antal medlemmar?
1 Answer · 309 ViewsLast post: 18 years ago · Guest