Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeat
You need to log in to create posts and topics.

TopicsLast post
Fel på kalendern?By Funbeat user
Hej. Jag kommer inte på min kalender. Är det bara jag som har problem med det? Jag kan se min träning i lista, men inte i kalendern. Åsa.
5 Answers · 278 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Kilometer / TimmeBy Panama B
Klurade lite på sammanfattningen på ens träning, och tyckte att hur långt man har rört sig per timme kändes lite fel. Jag får en känsla av att den räknar ihop all tid som man har lagt in, och alla kilometer tal, vilket borde bli väldigt fel, för alla gån
 · 
18 Answers · 893 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Fel i "mina mål"By Leif Lychou
Ett av mina mål är att träna minst 3 gånger/vecka. När jag går in och tittar under "mina mål" står det redan nu att jag genomfört 1/3 av mitt mål vecka 52 i år. Det är ju jättelångt dit. Jag har kollat så att jag inte av misstag har lagt in något då. Kan
 · 
17 Answers · 928 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Ta bort gamla diskusioner. By Panama B
Hmm.. trode jag la in en "diskusion" om detta nyss.. men det verkar inte som om jag fick till det. Så jag gör ett nytt försök.. Olle - kan jag som "grupp ägare" ta bort gamla diskusioner i "min" grupp? I så fall hur? Om inte - snäll kan du inte ge oss
 · 
21 Answers · 1,198 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Förslag på ny funktion: Extern användning av dataBy Funbeat user
Jag skulle tycka att det var riktigt mysigt att kunna exportera data på ett snyggt sätt för att till exempel visa på hemsidan. Det behöver inte vara några nya grejer, bara en funktion där man kan välja att få ut en viss månad i en form som är lätt att vis
 · 
10 Answers · 882 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Nya tävlingar?!?!By Funbeat user
Sag midnattsloppet i helgen och fick ideen att springa nästa ar. Hur är tanken med tävlingskalender att nästa ars tid läggs under samma tävling?!?! http://www.funbeat.se/life/discussion/show.asp?ThreadID=8633
2 Answers · 322 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Gamla målBy Funbeat user
Jag vet att vi har haft detta uppe till diskussion tidigare, men jag tar upp det igen. Jag skulle verkligen vilja att man får möjlighet att lägga gamla mål åt sidan utan att behöva radera dem. Är det inte möjligt,,,,antingen att de flyttas automatiskt när
5 Answers · 0 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Kommer inte åt Min träning idagBy Funbeat user
Hej! Idag är det segt. Kommer inte åt Min träning, däremot kan jag läsa inläggen utan problem. Är det någon annan som har problem med Funbeat idag?
1 Answer · 284 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Förslag färgmarkera vilodagBy Funbeat user
Hej! Som funktionerna tillåter i nuläget så lägger jag in vilodag på övriga aktiviteter. Nackdelen blir då att vilodagar får samma färg som träningsdagar och det är svårt att få en ögonblicksbild över om man haft lagom med vilodagar. Mitt förslag är att
2 Answers · 320 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Förslag ny funktionBy Funbeat user
Jag skulle tycka det vore skoj att kunna se dom senaste besökarna på min sida, t ex 5 senaste som varit inne där.
 · 
65 Answers · 2,755 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Här bor jag funktionenBy Funbeat user
Här bor jag funktionen är ju ganska intressant men när jag försökte zomma och fixa så råka ja trycka fel å så hamanade pricken inte alls där jag ville ha den. Hur kan man ändra sin prick eller ta bort den?
3 Answers · 271 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
HJÄÄÄÄLPBy Funbeat user
Kan man stänga av komentarerna i kalendern? Jag skriver massor, och då blir det så svåröverskådligt så jag skulle vlija kunna "stänga av" kommentarerna och bara se träning, intensitet o antal minuter. Går det att göra - i så fall hur - om inte skulle
5 Answers · 269 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Två grupper "Cykelrundor"By Funbeat user
Det finns numera två grupper som heter Cykelrundor. Lite lurigt? Nog borde det väl ske en koll om namnet är upptaget? Dessutom tycker jag att det är lite trist med alla grupper som är slutna, t ex Vättern 2006 där jag försökte nå gruppadm. Kanske ska man
8 Answers · 285 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Öppen diskussion kring förändringar i startsidanBy Andreas Björklund
Hej alla! Jag skulle vilja testa att bolla förändringar i startsidan (alltså "Min startsida") med de av er som har lust, åsikter och idéer. Som jag ser det så är startsidan väl rörig. Den innehåller mycket bra information och är en bra sammanställning
 · 
21 Answers · 1,115 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Kan man radera inlägg man gjort?By Lena O
D v s ett inlägg som ännu inte hunnit få ngr svar?
1 Answer · 348 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Förslag att kunna se sina kompisar/sig själv på senaste passenBy Mattias Schierbeck
Hej! Refererar till tråd startad idag av mig ang att man aldrig får upp sig själv eller dem man lagt till på kompislistan i några av dagens träningspass. Vore det inte bättre om man kunde se precis alla oavsett om det är en själv, personer man lagt till e
2 Answers · 266 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Några av dagens träningspassBy Andreas Björklund
Jag och min man har varit medlemmar ngn månad nu men aldrig att jag sett att hans eller min bild kommit upp bland "några av dagens träningspass" trots att jag är inne flera ggr om dagen. En del personer ser man titt som tätt. Vad beror detta på, slumpen,
6 Answers · 266 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Förslag på ny funktionBy Bertil Nolheim
Hej! Jag tycker det skulle vara intressant om (precis som man ser en topplista på dem som utövar en specifik sport) man kunde se en rangningslista på samtliga grenar sammantaget per person, d v s vilka som tränar mest i tid, distans etc.
 · 
11 Answers · 827 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Varför mindre tid på startsidan än i min träning-sidornaBy Tini Kjellin
Hej! När jag går in på startsidan har jag 2000 minuters träning cirka, men när jag kollar på lista och kalender så har jag mkt mer. Vad beror det på och var ändrar jag så det blir samma?
7 Answers · 314 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
min träning, översikt eller kalenderBy Cliff Barnes
Har märkt när ja fyller i dagsnotering när jag är i kalendern och sen trycker "spara" då hamnar jag sen tillbaka på översikt för träning. Känns som man vill tillbaka till kalendern då. Kan man ordna detta, eller e det bara jag som är överkänslig mot för m
 · 
26 Answers · 1,189 ViewsLast post: 18 years ago · Guest