Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeat
You need to log in to create posts and topics.

TopicsLast post
olika träningar och vad är skillnaden?By Funbeat user
Såg på rullisten när jag skulle registrera min jogging på löpbandet på gymet att det finns löpning,löpband, löpning/löpband??? Vad är det man skall regga då?? Jag har ju löptränat på löpband...vad gäller.... Och så undrar jag om någon vet vad ett "nödpas
4 Answers · 338 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Trassel med inloggningen igår 23/2?By Funbeat user
Vad var det för fel? Gick inte att komma in imorse heller.
5 Answers · 328 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
En utmaningsfunktion då?By Funbeat user
Så att man kan utmana andra medlemmar eller ickemedlemmar? Ställa upp sin egna mätning sinsemellan kanske? Iaf att man fick ett meddelande om man kommit på någons lista (och om man blir struken), eller kan få upp en lista på vilka som har en på sin lista?
 · 
10 Answers · 926 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Antal stegBy Magnus Ahlstrand
Vore fint om man hade en extra plats att mata in antalet steg för olika formerna av gång/promenad och löpning? Jag vet ofta inte hur långt jag gått, men jag kan ju ta på mig en stegräknare (även om jag inte litar på den heller); då kunde dessutom det auto
 · 
16 Answers · 1,146 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Registrerad träningBy Funbeat user
Vad beror det på att all träning inte räknats in om jag jämför min personliga topplista och min träning (diagram eller visa som lista). Det saknas 90 minuter - kanske inte direkt något stort problem, men jag undrar ändå vad det kan bero på. Träningen veck
8 Answers · 324 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
fler diagramBy Funbeat user
Goddagens Jag skulle vilja eftersöka fler diagram över den träning man lyckats plåga sig till. Gärna typ cirkeldiagram där man kan se vilken fördelning man gjort av träningstyper så man kan få en överskådlig bild av balansen. Sen oxå gärna antalet träning
 · 
10 Answers · 1,063 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Redigera mål?By Funbeat user
Nya frågor; hur gör jag om jag vill ändra i ett befintligt mål, inte ta bort det och skriva ett nytt? Går det?
4 Answers · 296 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Vilodag?By Magnus Ahlstrand
Jag hittar inte en planerad vilodag, eller blev-vilodag-markering heller, finns det? Annars föreslår jag det. Återhämtningsperiod kunde man kanske också markera?
8 Answers · 429 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
KalendernBy Mikael Wik
Hej hopp! Det vore bra om kalenderns visningsläge hängde med lite bättre. Som det är nu defaultar den hela tiden till att visa Januari (när byter den till Februari?) och 6 veckor, men det är ju Februari. Jag planerar hela månadens träning i förväg och de
4 Answers · 317 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
piggelinBy Funbeat user
Kan man föra över regestreringar från piggelin till funbeat? Skulle vara kul att ah allt på ett ställe!
8 Answers · 657 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Enklare hantering av massor av inläggBy Fredrik Närenfors
Hallå allihopa! Nu kan man äntligen hantera den stora mängden inlägg lite bättre. Ni kanske har noterat den nya texten i den gula raden som visar att man har olästa diskussionsinlägg? Numera kan man välja mellan "Klicka här för att läsa dem" samt gå till
3 Answers · 301 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
För få brats?By Magnus Ahlstrand
Kollade på grupperna de fyra största har ju mer än 100 medlemmar, och så många bratsavatarer finns det ju inte 😉 Tänk om det fanns ett program för att förvandla ens egna bilder till brats? gör det det?
4 Answers · 320 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Filtrera på underaktivitet / kommentarstextBy Bertil Nolheim
Jag hade tänkt föreslå att lägga till underaktiviteter, tex Cykling/MTB eller Cykling/Landsväg för att kunna se både totalcykling och cykling inom respektive disciplin. När jag kollade "Min träning" i listform såg jag att man kan filtera på kommentarstext
2 Answers · 297 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Strul med server etc och göra inläggBy Funbeat user
Hej alla! Jag vet att en del, så även jag, har haft problem med att skriva inlägg och att de plötsligt hamnat på startsidan utan att ha velat det. Lyckligtvis så är det ett serverbyte på gång, som jag hoppas ska ske inom ett par veckor, och då blir det a
6 Answers · 339 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Vikt i diagramform?By Funbeat user
Finns det något sätt att se hur vikten förändras utan att gå in på de olika dagarna och klicka så att man får upp det? Borde man inte kunna se det direkt i fältet också, det skulle iaf vara en bra funktion tycker jag även om jag förstår att detta inte är
 · 
15 Answers · 1,032 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Hur avregistrerar an sig från en grupp?By Bengt Askerfelt
Vill kunna avregistrera mig från grupper jag gått med i när jag tycker att diskussionen inte är intressant i dom. Hur gör man? Skulle också vara bra om man fick en lista över de grupper man är med i och antal olästa svar i varje grupp. Nu har jag tyckt kl
4 Answers · 387 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Hur ser man vilka som har en på sin lista?By Funbeat user
Eller ska det vara hemligt 😉 Eller man får man ett meddelande om att man hamnat på någons lista?
5 Answers · 311 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Hur föra i planerade aktiviteter?By benjamin lagermalm
Hittar inte något ställe att skriva in kommande aktiviteter på. Finns det något. Själva rubriken finns ju på startsidan,
3 Answers · 317 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
diagramförklaringar?By Funbeat user
Hej är ny här så det kanske är nåt som pratats om tidigare fast jag inte hittar.. När jag lagt in träningarna så blir det staplar. Helt okej. Men så blir det en blå "yta" bakom också. Precis Vad visar den? Likaså är det olika gröna färg i den linjen som
 · 
12 Answers · 987 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Syns ej vilka grupper man är medlem i?By Funbeat user
Hej! Ber om ursäkt ifall det är jag som är blind bara, men jag kan inte se någonstans att det finns en lista på vilka grupper man är med i. Det vore trevligt att ha det, så man har sina favoriter nära till hands. Som det är nu ser jag bara antalet olästa
2 Answers · 324 ViewsLast post: 18 years ago · Guest