Att cykla i djupsnö är inte roligt alls, och att klockan är 04.45 gör inte saken bättre. Tog sin tid att ta sig till Fabriken som aldrig sover. Inga bilincidenter alls idag.
Att sedan hålla på med siffror i x timmar var också tålamodskrävande, och när siffrorna flyter samman var det kaffedags. Som tur var hittade jag fullt med godis i det överbefolkade rummet, och det är ju lördag.
Efter dagtidspasset så cyklade Irondad hem i slaskväder, och det sög fett. Inga bilar försökte döda Irondad.
Väl hemma så var det matdags, för mig. Sedan till Västerås för att fixa en försäkring till Liams telefon, för enligt Media Markt´s kundtjänst skulle det gå bra. Fan ta de. Handla inte på Media Markt.
Välj Elgiganten för det är otroligt bra när ni behöver de som bäst. Vi fick ingen försäkring, och jag påpekade snällt att NI lurade hit oss, 10mil för detta. Ingen brydde sig.
Dagens träning vart löpning i 111 minuter, med tempoökning sista 3km. Mörkt, snöstorm och slaskigt värre.
Hata Media Markt. Välj Elgiganten. Nedan följer kvällens klagomail till Fucking Media Markt. Döda Tysken.
Hej!
Jag är förbannad på er, läs Media Markt. Ni har tappat mitt förtroende, och det betyder att jag är en missnöjd kund. Tyvärr blir det nu svårt att få tillbaka det som nu är förlorat.
Mina föräldrar köpte nyss en telefon till min 10åring, på nätet. Så långt allt väl, men de glömde ta en försäkring. Jag ringer kundtjänst i Västerås i Västerås den 29/1 och får till svar att försäkringen kan vi få teckna i upp till 4 veckor i efterhand, på plats i Västerås.
Idag tog jag den 4 dagar gamla telefonen, och 10åringen och åkte 5mil till Västerås, för att absolut inte få teckna en telefonförsäkring, för telefonen har lyfts ur sin låda (grabben fyllde år igår).
Jätteroligt, speciellt eftersom jag nu åker 10 mil bil för det här ärendet, på er inrådan, från er kundtjänst. Fan ta er.
Påpekar för tjejen som arbetade i kundtjänst idag, 21/1, kl.16.30 att jag åkt 10 mil för det här ärendet. Visar upp telefonen, som lyfts ur sin låda, helt perfekt, inte ens SIM-kortet är i. Tjejen vänder bort blicken och går 3-4 meter ifrån mig, tar ett snyggt avstånd genom att inte vilja prata med mig. Väldigt bra utbildning ni har låtit era anställda genomgå, och jag hoppas ni sätter den utbildningen i halsen när ni själva drabbas av liknande saker.
Jag är en skrivande, talande person. 42 år gammal, genomför Ironmantävlingar, och nu kommer jag på min Facebookdagbok skriva om hur Media Markt behandlar sina kunder. Vidare kör jag lite Blogg, och lovar er att jag skall spy lite galla om er, där också. Eftersom ni visat hur man behandlar era kunder så skall jag iaf dra med mig 10 personer med mitt gnällande (för det är väl så många kunder man tappar för en missnöjd kund).
Jag har nu valt Elgiganten till min favorit, och det är när jag som kund har det svårt, som ni affärer får bekänna färg. Er färg är svart, konkurssvart.
Tack för mig, för alltid. Kunden som inte fick teckna en telefonförsäkring trots löfte om det från ER kundtjänst. Kunden som åkte 10 mil för detta, och inte ens fick prata till punkt för er utbildade reklamationstjej i kundtjänst. Snacka om karriärsutbildning, känn er stolta, för det för inte jag och Liam, 10år.
MVH//Christian Ljungström
Ni som känner mig ser några små fel i klagomålet till Media Markt, typ i Stockholm. Men jag kallar det konstnärlig frihet.
Tyar inte mera. Hata Media Markt.
0 Comments