Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeat
You need to log in to create posts and topics.

TopicsLast post
Försvunnen kryssruta för obehandlade pass?By William Axelsson
Hejsan! Någon gång under de senaste veckorna så har det försvunnit en kryssruta för mig i samband med registrering av träningspass. När jag importerar mer än ett pass från min Garmin så fanns tidigare en kryssruta nedanför Spara-knappen. Den hette något
2 Answers · 273 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Se vem som startat diskussionen resp. gjort senaste inläggetBy Funbeat user
Jag skulle vilja kunna se vem som startat en diskussion och också kunna se vem som skrivit det senaste inlägget. Det skulle kunna bespara mig en hel massa klick och surftid för jag känner att jag har inte riktigt samma uppfattning om vad som är relevant
 · 
63 Answers · 2,040 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Försök att kommentera i personers träningsinläggBy ellen olsson
Det går inget bra för mig när jag försöker kommentera träningen hos personer vars bilder finns som nya på "Min startsida". Tex denna http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=2643053 får jag ett fel hos mig som säger att "Ett fel har uppstått b
6 Answers · 284 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
TräningsrundorBy Funbeat user
Jag försökte lägga in min vanligaste runda för att se hur lång den är egentligen. Men tyvärr var kartan alldeles för dålig. Är det någon som kan tipsa om ett program som gör samma sak men där man kan ladda upp en egen (mer detaljerad) karta?
 · 
16 Answers · 0 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Bilder.By Funbeat user
Hur lägger man in egna bilder? Jag hittar inget om det bara boxen där man ska kunna titta på dem under Min träning. Tommy
3 Answers · 328 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Kg?By Lotta Lindström
En liten fråga... Vid registrering av träning kan man ju skriva in antal set och repetion som är jättebra vid styrketräning...Men antal kg då? Finns inte, eller är jag blind? Tycker jag vore bra att ha iaf...
 · 
29 Answers · 1,144 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Bjuda in kompisar till planerad träningBy Funbeat user
Skulle det inte vara grejt om man kunde lägga upp planerad träning som man sedan kan bjuda in sin kompisar till. Det skulle kunna fungera som en "privat" tävling avsedd för inbjudna. Jag brukar träna tillsammans med ett numera rätt stort gäng varav fler
6 Answers · 269 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Kan man göra en länk till Funbeat som anger vilket språk sidan ska visas på?By Funbeat user
Om jag vill skicka en länk om en speciell träningsrunda till någon som inte har konto på Funbeat och denna person inte är svensktalande, går det att i URL:en skriva något (typ &lang=en eller liknande) så att sidan visas på engelska?
 · 
19 Answers · 751 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
SjukBy Funbeat user
Kan man inte regga sjuk? Tommy
4 Answers · 316 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Redigera dagsnotering och bilder?By Funbeat user
Skulle man inte kunna få möjlighet att lägga in bilder i samband med dagsnotering? Jag har sett flera registrera ett pass - bara för att kunna lägga in bilder - som inte alls har med bilderna att göra. Det stör mig inte att andra gör det, förstå mig rätt
5 Answers · 261 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
DiagramBy Elias Engqvist
när jag ändra värdena i diagramet till att staplarna skall vara distans. hur gör jag för att de skall "låsa" sig så så jag slipper ändra varje gång. hoppas frågan är något så när begriplig
1 Answer · 330 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
GästbokBy mårten jansson
Jag såg att en användare hade gästbok på sin sida. Var hittar jag den? Tommy T
2 Answers · 290 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
att radera i inkorgen/sparade och skickade meddelanden.....By Funbeat user
hade varit mycket lättare och hade gått betydligt snabbare om man kunde förkryssa meddelanden istället för att behöva ta ett och ett ....... många sidor som ska gås igenom och hela tiden måste man starta från början BILD:http://www.odla.nu/forums/style_em
9 Answers · 276 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Utskrift av träningskalendernBy Funbeat user
Finns det någon funktion för att skriva ut träningskalendern?
4 Answers · 293 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Flera målBy Camilla Höög
Jag har flera olika mål upplagda. Ett av målen är ett visst antal träningspass per vecka och det andra är ett visst antal sit ups per vecka. Men när jag registrerar sit ups så verkar det också räknas som ett träningspass och läggs också upp som ett tränin
1 Answer · 275 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Youtube på FB?By Camilla Höög
Går det att inbedda youtube klipp till FB?
3 Answers · 269 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
2 olästa inläggBy Funbeat user
PB 🙂 Nu har jag två olästa inlägg. En fördubbling av mitt tidigare resultat. Någon annan som är lika högpresterande?
 · 
15 Answers · 955 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Fel på "Min senaste träning"By Camilla Höög
Listan "Min senaste träning" på min översiktssida stämmer inte. Det försvinner träningspass och kommentarerna förväxlas mellan träningspass. På flikarna "Visa lista" och "Visa kalender" finns passen korrekt noterade. Vad beror det på?
9 Answers · 264 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Min presentationstext ändras inte...By Camilla Höög
Jag skriver in nytt och klickar på spara. Den nya texten dyker upp i den uppdaterade sidan där man ändrar. Jag klickar på "Min profil" och den gamla texten dyker upp. Den gamla texten ligger kvar på min presentationssida, trots att jag uppdaterar den. Jag
5 Answers · 263 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Förbättrings förslag: ArmpressBy Camilla Höög
Tjena! 😀 Jag kommer med en kvalitetsförbättring: Lägga till träningstypen Armpress, i dagsläget finns Armhävningar (även kallat Räckhäv) och Chins men inte Armpress som sagt. Blir enklare och framför allt snyggare i statistiken när man tränar för att k
7 Answers · 278 ViewsLast post: 17 years ago · Guest