Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeat
You need to log in to create posts and topics.

TopicsLast post
Vecko/Månadsbrev...By Funbeat user
Skulle man inte kunna skicka ut brevet på söndagen... när det går ut på måndagen så ser ens "mål staplar lite tomma ut" dvs de står på 0... 🙁
 · 
15 Answers · 780 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Se andras kontakter.By Lotta Lindström
Vet ej om ämnet har varit uppe tidigare för diskussion. Hur som helst så skulle jag personligen tycka det vore trevligt att ta del av andras topplistor och vänner. Bra sätt att se hur det går för mina kompisars kompisar och för att lära känna fler i kret
 · 
36 Answers · 1,384 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
ChatsidaBy Funbeat user
Olle Hjälp Vi behöver en chatsida här på Funbeat. Det är så många inlägg nuförtiden att jag fått lämna grupp efter grupp för att ha minsta chans att scanna igenom de grupper som är intressanta. Men även de består till stor del bara av en massa snack och
 · 
185 Answers · 12,479 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Mina rundorBy Funbeat user
Är det någon mer som har problem med att se tidigare gjorda rundor vid fliken "Mina rundor", jag kan inte se dem längre?
6 Answers · 306 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Uppdatera profil?By Elias Engqvist
Försöker uppdatera min profil, och ja den verkar inte vilja ändra min text, och när jag går tillbaka till Profil så är det jag skrivit in borta igen.. Hmma.. Sen har jag märkt tidigare (vet inte om det är fixat nu) att när man varit in och pillat i profil
4 Answers · 279 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Län/landskap där tävling ska hållasBy Funbeat user
När man lägger in en tävling så väljer man ju landskap (eller är det län) där tävlingen ska hållas + att man kan välja "utanför Sverige". Skulle det vara möjligt att få en plats som heter "Var som helst" (eller nåt liknande) som visar att man kan genomför
3 Answers · 280 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Knapp saknasBy Funbeat user
Hmmm, dagen ilandsproblem 😉 , är det inte för många klick innan man kan importera sin träning från t.ex. sin klocka...? Förslag: en knapp/länk på startsidan för att komma till sin importsida... (t+)
4 Answers · 292 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Diagram dagsnoteringar?By Funbeat user
Kan man få fram diagram på dagsnoteringar (vikt) så som man kan på träningen? Vill kolla hur min vikt legat och hur jag har tränat när den legat på en bra nivå 🙂
4 Answers · 277 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
SjukdomBy Jan Lundquist
Hur registrerar jag sjukdom? Jag skulle vilja ta till protokollet att jag varit förkyld i helgen, och att jag därför inte sprungit. Men hur gör jag? Jag kan ju inte ange att jag varit sjuk i 24 tim/dygn? Borde förmodligen ha lagt denna fråga under "Dumma
 · 
19 Answers · 895 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Visar få nya inläggBy Funbeat user
Nu har jag upptäckt ett bekymmer igen. Eller så är det bara min dator som spökar kanske. Men jag ser inga nya inlägg ens när det står "Olästa: 54 diskusisoner" som det gjorde när jag kom hem. Däremot kan jag nå dem genom att klicka på den lilla pilen, s
 · 
23 Answers · 1,158 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Bugg: Snitthastighet per per månad räknar felBy Funbeat user
Om någon sträcka saknar tid bör den inte användas för beräkning av medelhastigheten. Som det är nu så snittar jag över 30km/h om man tittart på en månad, vilket jag aldrig någonsin snittat under en längre sträcka. Detta beror på att sträckor där jag inte
4 Answers · 268 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
"Kom ihåg mina inloggningsuppgifter" inte fungera?By Camilla Höög
Jag antar att "kom ihåg mina inloggningsuppgifter" ska innebära man ska slippa logga in, utan autentiseras via en kaka i stället? Det har aldrig fungerat för mig (FF 3.0.1 under Ubuntu 8.04 x64). Funbeats kaktest var dock nöjd och glad.
 · 
15 Answers · 783 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Ett fel har uppståttBy Funbeat user
Är det bara jag som får: "Ett fel har uppstått Något gick fel när du försökte ladda en sida. Prova gärna att gå tillbaka och försöka igen. Det är antagligen inget allvarligt fel och FunBeat jobbar ständigt på att minimera antalet fel. Error... An err
 · 
47 Answers · 1,826 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Möjliga förbättringar för styrketräningBy Funbeat user
Det är möjligt att detta finns men i så fall kan jag inte hitta det. Det är vanligt att jag under en period kör ungefär samma övningar. Jag skulle vilja att man fick valet att skapa en "mall" - och om man valde ja, så lades träningen till i en drop-dow
 · 
10 Answers · 767 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Mål och datumBy Funbeat user
Jag har lagt upp ett träningsmål som ska gälla från måndag - söndag. Hela veckan visar den på "hastighetsmätaren" hur många % som uppnåtts, men på söndagen (sista dagen för målet) visar den helt plötsligt 0% igen... Går jag sen till sidan där mina mål rad
5 Answers · 286 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Import training-?By Funbeat user
Nu kan jag inte regga min träning längre?? Gör som jag alltid har gjort men när jag ska gå in på länken import training händer det inget:-(
 · 
11 Answers · 878 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
MåluppfyllelseBy Funbeat user
Visst brukar måluppfyllelse i procent visas i kolumnen längst till höger i ens träningskalender? Nu står det bara hur många minuter jag har tränat. Vad har hänt?
 · 
10 Answers · 999 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Lägga upp bilder?By Funbeat user
Hej! Kan någon tipsa mig om hur jag gör för att lägga till bilder i min profil? Hittar boxen, men inte var jag lägger till bilderna. Tack på förhand! Anna
2 Answers · 240 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Förbättra "Mina senast genomförda lopp/tävlingar"By Funbeat user
Är inte helt nöjd med hur detta visas i nuläget, I nuläget ser det ut så här: Datum Tävling Tid Skulle det vara alldeles omöjligt att göra likt jogg.se & lista tävlingarna enligt följande? Datum Tävling Distans Tid Min/km Enkelt och tydlig
 · 
12 Answers · 641 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Lägga till vännerBy Elias Engqvist
Hur gör man detta egentligen, varje gång jag lyckats har det varit ren tur. Att bjuda in folk på mail är ju inte så svårt men om man vill bjuda in någon man känner men inte vet vilken emailadress de använt men vet vad de heter på funbeat, går det?
 · 
15 Answers · 775 ViewsLast post: 17 years ago · Guest