Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeat
You need to log in to create posts and topics.

TopicsLast post
WAPBy Jan Lundquist
saknar en wap-sida för att registrera träning
8 Answers · 307 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Olästa diskussionerBy Funbeat user
Kan man få listan med olästa diskussioner att ha fler synliga inlägg? Tex 100 kunde vara bra så man kan göra en snabb grovsortering av det man inte vill läsa.
1 Answer · 295 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
UPP-knapp?By Funbeat user
Hej Jag skulle önska att det längst ner alltid fanns en "Upp"-knapp för att ta mig tillbaka upp till menyerna.
 · 
22 Answers · 1,839 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Topplistan - ballur ett adamBy Funbeat user
När jag försöker kika på Topplistan i gruppen Löpning får jag en sida med texten: "Ett fel har uppstått" ... Har varit så några dagar. Blir det en för tung query mot databasen, måhända?
 · 
12 Answers · 800 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Skriva ut översikt i kalender?By Galderma Fritidsförening
Finns det någon funktion så att man kan få kalendersidan till utskriftsformat och skriva ut?
6 Answers · 300 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Tid i timmar och veckosnitt i tid?By Elias Engqvist
Hej hopp, Ny här, och tycker att det i stort sett ser ut som en kanonsida. Men jag har förstått att det är här är avdelningen för oss som aldrig är riktigt nöjda... Är bara lite fundersam på en del summeringar. Man får besked om hur många minuter man har
 · 
15 Answers · 829 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Problem med pop-up från FunBeat?By Funbeat user
Har fått problem med pop-up reklam när jag är på FB, har blokerat det men det funkar tyvärr inte. Någon annan som har problem med detta?
 · 
12 Answers · 831 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Bär- och svampplockning?By Elias Engqvist
Kan man tänka sig bärplockning och svampplockning som träningskategorier?
 · 
208 Answers · 6,446 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Kalendern och planerad träning?By Funbeat user
Hej! Jag är helt ny här och har inte riktigt fått kläm på det hela. Så jag undrar över två saker; när jag kollade in någon annans träning i kalendern på deras sida såg jag att det på var "headlighat" i olika färger över siffror på vissa dagar, vad betyde
5 Answers · 274 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Kommentarer till andras träningspassBy Funbeat user
När man skall kommentera andras träningspass är rutan för detta väldigt liten och detta gör det svårt när man vill utforma sin text. Det verkar inte heller gå att klistra in från Windows Utklipp om man har skrivit sin text med flera stycken; då verkar ma
 · 
12 Answers · 776 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Varför använder du FunBeat?By Lena O
Hehu! Först och främst vill jag klargöra att syftet med den här tråden på intet sätt är att få folk att sluta registrera sin träning, även om det är vad jag har gjort. Jag har skrivit ett blogginlägg (http://www.snigel.nu/?p=915) om varför jag inte komme
 · 
49 Answers · 1,946 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Tappad sträcka vid nerladdning från Forerunner 305.By Funbeat user
När jag laddar ner från klockan blir den nerladdade sträckan lägre än den som visas på displayen. Är det någon som kan förklara varför och vilken sträcka som är mest rätt?
4 Answers · 296 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
SSL-krypterad inloggning?By Funbeat user
SSL-krypterad inloggning... snälla? Tycker personligen det känns lite oseriöst med sidor som inte har det. Aldrig roligt att skrika ut sina inloggningsuppgifter över halva internet liksom.
 · 
14 Answers · 943 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Svårt att söka rundorBy Camilla Höög
Jag skall åka till Gotland imorgon och tänkte ta med cykel och tänkte kolla om det finns några bra cykelrundor där. Dessvärre tycker jag att sökfunktionen för träningsrundor funkar ganska kasst. Jag vill hitta cykelrundor, för racer och MTB, men saknar mö
7 Answers · 279 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Fråga gällande topplista!By Camilla Höög
Hej alla glada träningsmänniskor! Jag är ny här på "Funbeat" och har en fråga gällande var man hittar "Topplista" på topp 20 på samtliga medlemmar inom en viss kategori. På startsidan (www.funbeat.se) innan man loggar in sig så hittar man medlemarnas sen
7 Answers · 272 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Vart hittar jag "UTKAST" i min blogg?By Funbeat user
Jag satt och skrev ett blogginlägg men ville inte att det skulle publiceras direkt så jag tryckte på "utkast". Men nu hittar jag inte igen inlägget?! Någon som vet hur jag gör? Tack Tack på förhand! /Helena
4 Answers · 272 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Rundor och antal varv?By Fredric Lagerström
Är ny här på funbeat och har lite problem med registreringen av min träning. Jag har en runda som jag åker inlines och ibland blir det ett varv men oftast två eller tre varv runt. Måste jag göra tre olika rundor för att få sträckan rätt i kalendern? Har f
3 Answers · 293 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
ladda upp fotografier?By Galderma Fritidsförening
Det finns en box som säger: senaste fotografier men det enda jag kan göra med den tycks vara att flytta upp eller ner den och ta bort den. Hur lägger jag upp bilder där? och hur lägger man in bilder i bloggen?
3 Answers · 283 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Problem med visa "(alla dagar)" i kalendernBy Funbeat user
När jag väljer (alla dagar) i kalendern så visas dagsnoteringar för tis-sön men inte för måndag... Det tycker jag är lite skumt... Om jag däremot väljer att visa t.ex. ett visst datumintervall, säg 20080707-20080713, så visas dagsnoteringarna för alla dag
 · 
16 Answers · 800 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Färg på träningBy Funbeat user
Hej, jag har ett önskemål om ny funktionalitet Jag skulle vilja att olika aktiviteter har olika färger i kalendern. För att tex snabbt kunna se på ett ungefär hur många pass styrka eller löpning det blir per vecka. tex så skulle man kunna ange färg vid
4 Answers · 259 ViewsLast post: 17 years ago · Guest