Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.
TopicsLast post
Hur funkar diagrammet över högsta tempo?By Funbeat user
Gör jag något fel eller är det en bugg i diagrammet? Jag går in under "Min träning" och "Visa i diagram" Jag väljer "senaste 30 dagarna", "löpning", "alla minuter" "alla intens" "alla dist" och "alla beskrivningar" i övre raden Jag väljer Gruppera på: Vec
6 Answers · 315 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Gör jag något fel eller är det en bugg i diagrammet? Jag går in under "Min träning" och "Visa i diagram" Jag väljer "senaste 30 dagarna", "löpning", "alla minuter" "alla intens" "alla dist" och "alla beskrivningar" i övre raden Jag väljer Gruppera på: Vec
6 Answers · 315 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
17 years ago
Guest
Guest
Kunna hantera mål på lite olika sättBy Galderma Fritidsförening
Tänk om man kunde: - ändra ordningen på "hastighetsmätarna". Lägger man till ett nytt mål hamnar det sist per automatik, men jag kanske vill ha det först för det är viktigaste målet just nu. - gömma tidigare mätvärden för ett mål. Ex: om jag sätter upp
1 Answer · 279 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Tänk om man kunde: - ändra ordningen på "hastighetsmätarna". Lägger man till ett nytt mål hamnar det sist per automatik, men jag kanske vill ha det först för det är viktigaste målet just nu. - gömma tidigare mätvärden för ett mål. Ex: om jag sätter upp
1 Answer · 279 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
17 years ago
Guest
Guest
Visa olästa kommentarer förstBy Funbeat user
Det känns som en självklarhet att man ska se de först istället för att scrolla igenom sida efter sida med kommentarer man redan läst.
· 130 Answers · 4,278 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Det känns som en självklarhet att man ska se de först istället för att scrolla igenom sida efter sida med kommentarer man redan läst.
· 130 Answers · 4,278 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
17 years ago
Guest
Guest
Hur tar man bort träningsprogram ?By Funbeat user
....jag lade till ett träningsprogram från fliken träningsprogram, därefter dog sidan och när jag startade om så fanns inget träningsprogram inlagt, så jag lade in ett annat istället. När jag loggade in nästa gång har jag nu 2 träningsprogam som ligger
5 Answers · 292 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
....jag lade till ett träningsprogram från fliken träningsprogram, därefter dog sidan och när jag startade om så fanns inget träningsprogram inlagt, så jag lade in ett annat istället. När jag loggade in nästa gång har jag nu 2 träningsprogam som ligger
5 Answers · 292 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
17 years ago
Guest
Guest
Olika längd på runda Forerunner/SportTracks/FunBeatBy Funbeat user
När jag varit ute på en runda med min forerunner 305 och importerar den till funbeat och sporttracks så visar alla ställen olika distans. På min senaste runda t.ex. så visar klockan 11,39km, funbeat visar 11,49km och sporttracks 11,51km. Hur kan det bli s
6 Answers · 280 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
När jag varit ute på en runda med min forerunner 305 och importerar den till funbeat och sporttracks så visar alla ställen olika distans. På min senaste runda t.ex. så visar klockan 11,39km, funbeat visar 11,49km och sporttracks 11,51km. Hur kan det bli s
6 Answers · 280 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
17 years ago
Guest
Guest
Ta bort rundaBy Funbeat user
Hur gör jag för att ta bort en runda som jag misslyckades med?
· 13 Answers · 1,219 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Hur gör jag för att ta bort en runda som jag misslyckades med?
· 13 Answers · 1,219 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
17 years ago
Guest
Guest
Sidhämtning går väldigt saktaBy Funbeat user
Är det bara för mig FunBeat går väldigt segt under vissa tider på dygnet? T.ex. "aktuella diskussioner" går speciellt trögt att komma in i, och ibland går det inte alls utan jag får ett felmeddelande?
6 Answers · 284 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Är det bara för mig FunBeat går väldigt segt under vissa tider på dygnet? T.ex. "aktuella diskussioner" går speciellt trögt att komma in i, och ibland går det inte alls utan jag får ett felmeddelande?
6 Answers · 284 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
17 years ago
Guest
Guest
ProfilbildBy Funbeat user
Frågan har kanske varit uppe förut men.. Vad är poängen med att ha små profilbilder som när man klickar på dom blir, ja lika små? Det är liksom lite meningslöst detta.
· 37 Answers · 4,121 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Frågan har kanske varit uppe förut men.. Vad är poängen med att ha små profilbilder som när man klickar på dom blir, ja lika små? Det är liksom lite meningslöst detta.
· 37 Answers · 4,121 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
17 years ago
Guest
Guest
DagsnoteringBy Funbeat user
Hur tar jag bort eller redigerar gamla dagsnoteringar?
2 Answers · 0 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Hur tar jag bort eller redigerar gamla dagsnoteringar?
2 Answers · 0 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
17 years ago
Guest
Guest
UtkastadBy Funbeat user
Senaste halvtimmen har jag blivit utkastad flera gånger och fått logga in igen. Varje gång jag har försökt svara på ett inlägg så har jag fått logga in och spara igen. Är det något jag gjort fel eller har andra upplevt samma krångel?
· 14 Answers · 1,123 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Senaste halvtimmen har jag blivit utkastad flera gånger och fått logga in igen. Varje gång jag har försökt svara på ett inlägg så har jag fått logga in och spara igen. Är det något jag gjort fel eller har andra upplevt samma krångel?
· 14 Answers · 1,123 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
17 years ago
Guest
Guest
Planerad träningBy Funbeat user
Detta är väl dagens I-landsproblem, men jag stör mig lite på att få "OBS! Du har 1 planerade träningspass som du bör ha genomfört de senaste dagarna." på gul bakgrund redan på morgonen när planen är att genomföra passet på kvällen. Kunde man inte tä
· 11 Answers · 0 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Detta är väl dagens I-landsproblem, men jag stör mig lite på att få "OBS! Du har 1 planerade träningspass som du bör ha genomfört de senaste dagarna." på gul bakgrund redan på morgonen när planen är att genomföra passet på kvällen. Kunde man inte tä
· 11 Answers · 0 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
17 years ago
Guest
Guest
Lista dagsnoteringar?By Funbeat user
Jag kom på något som vore trevligt att kunna göra, hittade inte att det går: Lista sina dagsnoteringar. Inte bara plotta grafer över dem. Jag började undra vad jag noterat i anteckningarna till och kom på att jag bara kunde göra det genom att gå in via k
2 Answers · 279 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Jag kom på något som vore trevligt att kunna göra, hittade inte att det går: Lista sina dagsnoteringar. Inte bara plotta grafer över dem. Jag började undra vad jag noterat i anteckningarna till och kom på att jag bara kunde göra det genom att gå in via k
2 Answers · 279 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
17 years ago
Guest
Guest
Information i "Visa i lista" och jämföra resultat på träningsrundor?By Funbeat user
Hej! Är det någon som kan svar på mina två frågor: 1. När jag väljer att visa min träning i "Visa i lista", kan man i informationen inte se min/km och namnet på vilken runda det är man sprunget? 2. Hur sorterar jag enklast ut info kring alla gånger jag sp
8 Answers · 277 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Hej! Är det någon som kan svar på mina två frågor: 1. När jag väljer att visa min träning i "Visa i lista", kan man i informationen inte se min/km och namnet på vilken runda det är man sprunget? 2. Hur sorterar jag enklast ut info kring alla gånger jag sp
8 Answers · 277 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
17 years ago
Guest
Guest
KML och GPX kopplat via Google MapsBy Funbeat user
Jag skulle önska att funbeat skulle börja stödja import av KML alt. GPX när man ritar sina rundor. Jag upplever det som svårt att få till exakta rundor när man skall plotta in exv. en skogstig som inte ens syns i funbeats kartfunktion. Finns det planer p
6 Answers · 288 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Jag skulle önska att funbeat skulle börja stödja import av KML alt. GPX när man ritar sina rundor. Jag upplever det som svårt att få till exakta rundor när man skall plotta in exv. en skogstig som inte ens syns i funbeats kartfunktion. Finns det planer p
17 years ago
Guest
Guest
Dropdown i Min personliga topplistaBy Camilla Höög
På startsidan har jag bl a "Vanligaste träning". där är det möjligt att välja antal dagar i en dropdownlista. Tänk om man kunde göra det även i Min personliga topplista. Vore kanon.
På startsidan har jag bl a "Vanligaste träning". där är det möjligt att välja antal dagar i en dropdownlista. Tänk om man kunde göra det även i Min personliga topplista. Vore kanon.
17 years ago
Guest
Guest
Koppling av rundorBy Camilla Höög
Hej! Jag har laddat in pass från min Garmin ForeRunner 305 och gjort en runda av det. När jag senare springer samma runda men med tex nedjoggning så blir ju tempo och övriga tider knepiga när jag kopplar till den existerande rundan. Jag vill ju slippa ska
5 Answers · 297 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Hej! Jag har laddat in pass från min Garmin ForeRunner 305 och gjort en runda av det. När jag senare springer samma runda men med tex nedjoggning så blir ju tempo och övriga tider knepiga när jag kopplar till den existerande rundan. Jag vill ju slippa ska
5 Answers · 297 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
17 years ago
Guest
Guest
Nytt tränings pass som inte finns här!By Funbeat user
Hej! Jag körde ett kanon underbart tränings pass i onsdags som heter Body Battle från Les Mills men jag saknar det här inne när jag reggar min träning. Hur gör man om detta skall finnas med på listan?
2 Answers · 283 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Hej! Jag körde ett kanon underbart tränings pass i onsdags som heter Body Battle från Les Mills men jag saknar det här inne när jag reggar min träning. Hur gör man om detta skall finnas med på listan?
2 Answers · 283 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
17 years ago
Guest
Guest
Dölja inlägg?By Funbeat user
Går det att dölja inlägg från någon? Vissa som skriver är tillför inget och då skulle det vara bra att slippa läsa dom inläggen.
· 46 Answers · 3,063 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Går det att dölja inlägg från någon? Vissa som skriver är tillför inget och då skulle det vara bra att slippa läsa dom inläggen.
· 46 Answers · 3,063 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
17 years ago
Guest
Guest
ang ladda upp bilderBy Funbeat user
Tja!, Vart laddar man upp bilder?
· 39 Answers · 1,625 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Tja!, Vart laddar man upp bilder?
· 39 Answers · 1,625 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
17 years ago
Guest
Guest
Kunna se avstånd vid olika punkter på träningsrundanBy Galderma Fritidsförening
Finns det någon möjlighet att se avståndet som en viss punkt är på, när man tittar på en redan existerande träningsrunda? När man ritar en ny runda så ser man ju hela tiden avståndet för den sista punkten, men det vore sen intressant att kunna se dessa äv
1 Answer · 273 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Finns det någon möjlighet att se avståndet som en viss punkt är på, när man tittar på en redan existerande träningsrunda? När man ritar en ny runda så ser man ju hela tiden avståndet för den sista punkten, men det vore sen intressant att kunna se dessa äv
1 Answer · 273 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
17 years ago
Guest
Guest