Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeat
You need to log in to create posts and topics.

TopicsLast post
personbästa?By Galderma Fritidsförening
Det här kanske redan är möjligt och i så fall får ni upplysa mig! Jag skulle vilja ha möjligheten att skriva in mina personbästa någonstans, så att man lätt kan jobba mot bättre tider eller vikter eller vad det nu är man vill ha. Typ en liten ruta som vi
 · 
42 Answers · 3,039 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Möjlighet att göra nedräkningsfönstren mindreBy Jan Lundquist
Jag skulle se att nedräkningsrutan blev mkt mindre.. eller iaf texten. Den tar upp otroligt mkt plats nu.. Och då kör jag ändå 1920x1200 i upplösning.. Borde väl kanske gå att göra i två-tre storlekar kanske? Jag har ännu (och behöver) inte glasögon så fö
2 Answers · 287 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Markera som intressantBy Funbeat user
Kan man tänka sig att man skulle kunna markera en tråd som intressant och få de inläggen överst i en lista?
3 Answers · 287 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
"Ange datum"-funktionenBy Galderma Fritidsförening
När man väljer att titta på sin träning i kalendern och väljer ett intervall (ex 21 dagar fram och 30 bak) eller år (ex 2008) så är detta val kvar när man registrerat ett pass, vilket är väldigt bra. Men om jag själv väljer datum så "hoppar det tillbaka"
1 Answer · 281 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Flytta träningsdata från jogg.se till Funbeat?By Funbeat user
Hej! Jag känner en person som funderar på att byta från jogg.se till Funbeat men har mycket träning loggad på jogg.se. Går det att lösa på ngt enkelt sätt eller måsta han lägga över allt manuellt? Någon som vet?
3 Answers · 354 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Markera flera träningstyperBy Galderma Fritidsförening
Det har funkat lätt och smidigt för mig förut att markera flera träningstyper när jag visar listan över min träning och vill sortera ut t.ex. löpning, löpning - löpband och några till, men nu visas bara den översta träningstypen fast jag har markerat ett
1 Answer · 285 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Länk för nästa diskussion By Funbeat user
Jag skulle vilja ha en länk för att gå till nästa diskussion även längst upp på sidan, alltså innan alla inläggen kommer. Om man nu går igenom inläggen genom att bläddra med länken "Gå vidare till nästa diskussion med olästa inlägg." längst ner på sidan,
2 Answers · 292 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Nästa olästa inläggBy Galderma Fritidsförening
Hej Olle! Tack för alla snygga praktiska uppdateringar du släppt idag. Vad har du gjort när vi andra varit ute och njutit av solen? Bara suttit och knappat eller 😉 Men jag har ju tjatat många gånger om att komma direkt till olästa inlägget (som det fak
9 Answers · 0 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Ett förslagBy Andreas Björklund
Det skulle vara väldigt roligt om man kunde prenumerera på sina favoritbloggar med RSS 🙂
 · 
19 Answers · 1,008 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Problem att registrera träningBy Funbeat user
Hej, någon mer än jag som inte kan registrera träning? Kanske bara är en tillfällig fnurra på ledningen eller Olle som rör i grytan? 😉 "Ett fel har uppstått Något gick fel när du försökte ladda en sida. Prova gärna att gå tillbaka och försöka igen. Det
2 Answers · 290 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Ha ordning på sina träningsrundor...By Funbeat user
...är inte alltid så himla lätt. Jag tycker det vore bra om man kunde sortera sina rundor. Till exempel skapa egna grupperingar och välja vart man vill sortera in sin runda. Jag skulle t.ex. kunna tänka mig att skapa "Rönnby" och "Skultuna" eftersom det ä
 · 
52 Answers · 1,937 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
StrömavbrottBy Funbeat user
För de av er som försökt komma åt FunBeat idag mellan ca 11 och 14 så berodde problemet på ett strömavbrott som drabbade flera delar av Stockholm (enligt Fortum). Nu är allt dock i sin ordning igen!
 · 
39 Answers · 2,364 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
intervallregistreringBy Fredric Lagerström
hur tusan gör man när man ska registrera intervallträning? Det finns ju en funktion på registreara träning till höger och jag kan fylla i den men när jag sen ska spara så funkar det inte. jag får registrera som "vanligt" och då ser man inte hur intervall
 · 
11 Answers · 822 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Bara lägga in en gång till flera dagar?!By Galderma Fritidsförening
Jag tränar samma sak varje måndag, tänkte då att istället för att "planera" in dessa pass genom att trycka dag för dag, går det inte att ordna att man kan skriva typ - styrketräning och spinning, och sen lägga t.ex varje måndag?
3 Answers · 269 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Rita karta med kilometermarkeringBy Camilla Höög
Hejsan, Någon som vet varför inte kilometermarkeringarna finns på kartan när man ritar den? Det hade varit trevligt om det fanns - då vet man t ex på en långrunda att "när jag kommer till den vägen har jag sprungit si och så många kilometer". Har sett d
8 Answers · 297 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Importera Rundor ifrån andra källor?By Funbeat user
Finns det möjlighet att rita rundor på externa sajter/programvara som använder Lantmäteriets kartdatabas, med mycket bättre detaljrikedom med avseende på stigar, småvägar, landmärken etc för att sedan importera dem till Funbeats "mina rundor". Såg t ex i
5 Answers · 280 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Nedräkning till lopp/tävling funktionen.By Camilla Höög
Fungerar inte för mig, eller också så är jag bara korkad. kanske både och ?? Finns det någon som kan hjälpa mig med "Nedräkningsproblemet" skulle jag bli väldigt glad.
5 Answers · 270 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Träningsnybörjare:Var ska jag börja?By Magnus Gelang
Hej! Jag är ny på Funbeat och har börjat röra på mig. Har ingen tidigare träningserfarenhet. Jag vill att träningen ska bli en del av mitt vardagliga liv, jag vill äta sunt och bra och gärna omvandla en del av fettet till muskler. Önskar också gå ner ca
 · 
37 Answers · 1,383 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
personlig topplistaBy Lotta Lindström
vad betyder ljusgrön respektive mörkgrön markering i personlig topplista ?
5 Answers · 305 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Dagsnoteringar?By Funbeat user
Hur ser jag mina tidigare dagsnoteringar? Ja i kalendern ser jag vad jag har skrivit för kommentar, men jag kan inte klicka på den och gå in och se min vikt från den dagen, ej heller gå in och ändra/lägga till... Säkert jättelätt, men jag är nybörjare.
4 Answers · 288 ViewsLast post: 17 years ago · Guest