Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeat
You need to log in to create posts and topics.

TopicsLast post
rundorBy Funbeat user
nån mer än jag som inte kunnat titta på sina rundor två senaste dagarna?
 · 
42 Answers · 0 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
DagsnoteringarnaBy mårten jansson
I min kalender ser det alltid lite underligt ut när jag kommenterar mina dagsnoteringar: Vikten kommer längst ner, men kommentaren hamnar högst upp före träningspassen. Ska det verkligen se ut så?
2 Answers · 277 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Gym - Ange vikt som tränats medBy Galderma Fritidsförening
Letade runt lite men hittade ingen som frågat samma sak. Är det möjligt att ange vikten man tränat med? En annan grej jag saknar är att få ange antal reps på varje utfört set då de kan variera och då kanske också på en gång ange vikt för varje set.
 · 
10 Answers · 766 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Träningstyp.By Funbeat user
Har suttit och kollat igenom de olika grejerna som finns att välja på när det gäller träningstyper och jag känner att jag saknar en grej. Jo för ska snöskottning anses som en träningstyp så tycker jag att även GRÄSKLIPPNING ska höra dit och det hittar jag
 · 
66 Answers · 5,163 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
CYKEL - ONT I FOTENBy Funbeat user
Hej Jag har börjat få ont i vänstra foten när jag cycklar. Har cycklat massor tidigare och detta har aldrig hänt. Fattar inte varför det blivit så nu...Ngn som har ngn tips höja/sänka sadeln eller ngt annat? Cyckeln är rätt gammal men funkar bra. Har slut
 · 
10 Answers · 953 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
ONT I LÅRET!By Fredrik Närenfors
Jag får alltid ont i mitt högra lår, när jag springer. Vad kan jag göra för att slippa det?
 · 
111 Answers · 8,384 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Träning/dagsnoteringBy mårten jansson
Jag är ny här på funbeat och jag har en fundering. Vad är det för skillnad mellan "Registrera träning/registrera dagsnotering"? och vad menas med "konsumtion"?
2 Answers · 275 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Puls/Pulsklocka??By Funbeat user
Hej! Finns det någonstans man kan koppla ihop funbeat med sin pulsklocka. EX lägga in snittpuls på passet, max puls, ant. kalorier förbrukade etc.??
 · 
24 Answers · 1,276 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Hur deleta egen träningsrunda?By Camilla Höög
Hur göra? Mvh Nils B
 · 
10 Answers · 779 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Bläddring inom trådarBy Funbeat user
Bläddring/sidor inom trådar behövs av flera anledningar.
 · 
27 Answers · 1,175 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Hjälp/fel med visningen av cirkeldiagram!By Camilla Höög
Jag har nyligen kommit igång med löpningen igen och till min stora förtjusning så finns det mängder av olika sorters löp-pass att välja på när jag registrerar min träning. Problemet är bara att vissa av namnen är på tok för långa för att visas korrekt i
6 Answers · 288 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Planera träningBy mårten jansson
Hur gör man om man vill lägga in träningspass för en månad innan man har gjort dem? För jag vill planera träningen innan!
2 Answers · 315 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Ny träningskategori - Wii Fit?By Funbeat user
Skulle registrera min Wii Fit träning och fann att endast Wii Sports fanns med i listan. Det var iofs en positiv överraskning men nu skulle jag önska att även nyheten Wii Fit fann med!
 · 
42 Answers · 1,719 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
rita runda?By Camilla Höög
Jag har suttit och försökt rita en träningsrunda men det går inte. Den vill inte rita, det är som att ritverktyget inte är på...Jag får inte heller fram satelit bilden fast jag har fått det förut. Någon som vet varför jag har problem???
 · 
16 Answers · 1,056 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Backup?By mårten jansson
Jag värvade en polare från jogg.se till funbeat och skulle importera hans data. Själva importen funkade klockrent dock så råkade jag vara inloggad när vi gjorde importen och nu ligger våra träningspass under min profil. Ser ju ut som jag tränat otroligt b
6 Answers · 252 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Hur får man fram tid/kmBy Catharina Brattlin
Har pillat och pillat men kan inte hitta hur man får fram tid/km på varje enskilt löprunda! Kan någon snäll själ upplysa mig om hur man gör
6 Answers · 239 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Klicka här för att hoppa till första olästa inläggetBy Funbeat user
Av någon konstig anledning var det först i veckan jag såg länken "Klicka här för att hoppa till första olästa inlägget" som finns överst i varje tråd. Den är ju asgrym! Den tillsammans med "Hoppa vidare till nästa olästa inlägg!"-länken och "Markera som o
 · 
14 Answers · 552 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Förbättring av mål delenBy Funbeat user
Vet inte om det finns någon del för det här så ja la det här en sak ja skulle vilja ha är att målet håller på tills ja stänger ner det så man slipper sätta ett slut tid expmepl ja vill gymma 3 gånger i veckan till obestämd tid inte ett år framöver eller
7 Answers · 215 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Funbeat tröjor limited edition ??By Funbeat user
Var hittar jag där man kan köpa flera tröjor?!?!
2 Answers · 216 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
SeeegtBy Elias Engqvist
Är det bara jag som har upplevt att Funbeat är väldigt segt de senaste dagarna? 🙁 Det var likadant tidigare idag när jag provade på jobbet Har inte märkt något på någon av de andra sidor jag besöker regelbundet, så problemet borde inte vara på min dat
 · 
23 Answers · 970 ViewsLast post: 17 years ago · Guest