Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeat
You need to log in to create posts and topics.

TopicsLast post
vikt minskningBy Funbeat user
🙁 Jag vet att jag e tjatig men.... Jag blir så arg på mig själv....:( Inte så mycke som ett gram jag har gått ner...va fan ska jag göra???? Jag bara ökar i vikt i stället 🙁 Känner mig inte alls glad... Hållt på skit länge nu men inget händer:( Snack
 · 
12 Answers · 859 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Sports Tracker, loggning med mobiltelefonenBy Funbeat user
Hej! Har ganska nyligen köpt en Nokia N82 som har inbyggd GPS. Till denna mobil fanns ett program att ladda ner som heter Sportstracker. (Det finns ett liknande program till SE också) Med Sportstracker kan man logga olika aktiviteter så som promenader,
5 Answers · 320 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Från Funbeat till Excel?By Camilla Höög
Finns det någon funktion för att föra över den träning jag registrerat i Funbeat i Excel?
 · 
33 Answers · 1,458 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Awesome!By Funbeat user
When I just logged on to funbeat.se everything is written in English. Do I have to write my posts in English too? Is it a bug or just an internationalization project?
6 Answers · 291 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Redan lästa diskussioner, var finns de..?By Funbeat user
Jo, jag undrar var alla diskussioner som jag har läst finns någonstans? Eller sådana som jag har bokat av förut men fått intresse för?
2 Answers · 279 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Utmana-kompis-att-uppnå-mål-funktionBy Funbeat user
...önskas! Det skulle kunna fungera så att man sätter upp ett mål (t.ex. 10 mils löpning på en månad), sen bjuder in en kompis till målet, varefter man i samma grafik kan se hur man ligger till i förhållande till kompisen. Då blir det en utmaning/tävling
7 Answers · 300 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Funktion för att jämföra PB och mål för sträckor och loppBy Lena O
Jag skulle tycka att det var jättekul att kunna logga sina PB och mål för olika sträckor och lopp på ett sådant sätt att man smidigt kan se jämföra med andra användare. Vet inte om det finns fler som skulle uppskatta en sådan funktion?....Eller huruvida
1 Answer · 281 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
osams med layoutenBy Funbeat user
Jag har flera gånger lyckats klicka på logga ut i stället för olästa diskussionsinlägg eftersom de ligger precis ovanför varandra. Det är grymt irriterande! Snälla Olle, kan du ändra layouten så att logga ut-länken ligger någon annanstans?
 · 
13 Answers · 854 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Bättre sökfunktion efterfrågasBy Funbeat user
I går pratade jag med en av tjejerna som jobbar på gymmet (SATS Holmen) om Funbeat, och nu tänkte jag kolla om hon fixat ett konto. Jag tror att hon heter Jenny, så jag söker på det. Men eftersom man får up max 50 träffar och jag inte vet vad hon heter i
4 Answers · 268 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Statistik på träningsrundorBy Funbeat user
En sak som jag saknar lie på denna annars så fantastiska sida är att kunna få lite statistik på sina rundor. Kanske går det redan idag men jag har då inte kommit på hur. Mer specifikt vad jag är ute efer är att kunna använda träningsrunda som kriterium n
 · 
19 Answers · 813 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Hemliga kommentarer även under "Dagsnoteringar" ?By Funbeat user
Funktionen "Hemliga kommentarer" vid träningsregistrering är bra. Där brukar jag t.ex. skriva en del noteringar om småskavanker som jag vill ha uppsikt över men som kanske inte andra behöver se. Ett litet problem är dock att detta inte fungerar dagar ut
 · 
13 Answers · 1,015 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Träningsrunda försvinner By Funbeat user
Hej ! Jag har vid två tillfällen ritat en träningsrunda på ca 5,5 km vilket i sig var ganska tidskrävande. jag sparade denna så som det stod och kollade sedan i listan över träningsrundor och där fanns den och allt var frid & fröjd. Döm om min förvåning
 · 
11 Answers · 1,022 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Diskussioner och rundorBy Funbeat user
min hjärna skulle må bra av att kunna skilja åt diskussioner och rundor, när den ska klicka igenom olästa inlägg. Cirka 99,7% av rundorna hamnar i ointressantahögen och forumtrådarna kanske 40%. Samtidigt är inte rundorna helt ointressanta i sig, men jag
 · 
24 Answers · 1,151 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Radera mål?By Camilla Höög
Är det möjligt att radera mål? Det vore skönt att kunna radera åtminstone tidigare mål så att man får en bättre översikt över de viktigaste målen och hur man levde upp till dem.
3 Answers · 285 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Registrera Friskis jympa under "Min träning" - rekommendationer?By Funbeat user
Jag har precis blivit medlem. Jag brukar träna på Friskis och Svettis. Medel, Medel Puls och Intensiv. Problemet är att jag inte vet hur jag skall registrera detta under "Min träning". Det jag menar är alltså att det är svårt att ange antal kilometer m.
2 Answers · 287 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
% i kalendernBy Camilla Höög
När jag tittar i kollumnen längst till höger i min kalender så ser jag där att jag har tränat 255 minuter (målet är 175 minuter) och gått 60,1 km (sanning med modifikation eftersom man inte kan ange antal steg som mål så har jag omvlandlat varje steg till
8 Answers · 290 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
"Min Mat"By Funbeat user
eller dylik rubrik skulle jag gärna ha kopplat till varje dag i kalendern, för att föra en kost-dagbok. Har inte lust att skriva den på annat ställe, lösblad eller föra avskillt i bloggen. Hade det inte varit en bra funktion? Och så skulle man få välja o
 · 
10 Answers · 1,085 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
TävlingarBy Funbeat user
Detta har väl vart uppe tidigare men... Ett problem som skapar dubletter av tävlingar är att man kan välja (under-)aktivitet när man lägger upp tävlingen. Om man skall vara säker på att inte göra en dubbel måste man kolla alla slags tävlingar och det är
 · 
41 Answers · 0 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Veckor-kommentar?By Bjarne Lewin
Jag saknar att kunna skriva en vecko-kommentar. Denna vecka kommer jag inte klara ett av mina mål och då vill jag kunna skriva en förklaring till varför. Denna förklaring skulle sedan kunna ses som en pratbubbla eller nåt liknande brevid den röda strecket
6 Answers · 284 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Finns "över eller under målet" funktion ?By Funbeat user
Hej alla, Jag undrar om det finns (skulle annars väldigt gärna vilja ha) en funktion där man, helst grafiskt, kan se hur man ligger till i förhållande till sin målsättning "just per den aktuella dagen". Just nu kan man se att man t ex har uppnått XX%
3 Answers · 284 ViewsLast post: 17 years ago · Guest