Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.
TopicsLast post
importera träning från excelBy Camilla Höög
Jag försökte nyss importera träning från ett excelark jag gjort men det vill inte fungera. 🙁 Får bara upp felmeddelande... ============== Ett fel har uppstått Något gick fel när du försökte ladda en sida. Prova gärna att gå tillbaka och försöka igen.
6 Answers · 313 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Jag försökte nyss importera träning från ett excelark jag gjort men det vill inte fungera. 🙁 Får bara upp felmeddelande... ============== Ett fel har uppstått Något gick fel när du försökte ladda en sida. Prova gärna att gå tillbaka och försöka igen.
6 Answers · 313 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
17 years ago
Guest
Guest
Facebookapplikationen har slutat fungera heltBy Bengt Askerfelt
Innan registerarde den åtminstone nya pass även om den inte tog med inplanerade, men sen igår tar den inte emot något alls.
· 58 Answers · 2,215 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Innan registerarde den åtminstone nya pass även om den inte tog med inplanerade, men sen igår tar den inte emot något alls.
· 58 Answers · 2,215 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
17 years ago
Guest
Guest
Hur gör man?By Lena O
Om man ska planera sin träning i förväg, hur gör man då? tack för svar
6 Answers · 0 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Om man ska planera sin träning i förväg, hur gör man då? tack för svar
6 Answers · 0 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
17 years ago
Guest
Guest
TävlingsreferatBy Karolina Bergsten
Det finns en massa människor på FunBeat som åker omkring på tävlingar. Antingen deltar de eller så bistår de tävlande med support av olika slag. Kan inte ni ta bilder från dessa tävlingar och kanske skriva ett referat/sammanfattning från dem och skicka i
1 Answer · 310 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Det finns en massa människor på FunBeat som åker omkring på tävlingar. Antingen deltar de eller så bistår de tävlande med support av olika slag. Kan inte ni ta bilder från dessa tävlingar och kanske skriva ett referat/sammanfattning från dem och skicka i
1 Answer · 310 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
17 years ago
Guest
Guest
Strular läsbar för alla eller?By Camilla Höög
Status för om min blogg ska synas för alla eller bara inloggade beter sig underligt. Testar att ändra men nästa gång jag skriver ett nytt inlägg är den tillbaka på att den bara ska synas för inloggade. Hade tänkt att alla skulle få läsa den. Har jag gjort
5 Answers · 294 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Status för om min blogg ska synas för alla eller bara inloggade beter sig underligt. Testar att ändra men nästa gång jag skriver ett nytt inlägg är den tillbaka på att den bara ska synas för inloggade. Hade tänkt att alla skulle få läsa den. Har jag gjort
5 Answers · 294 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
17 years ago
Guest
Guest
Hur registrerar jag antal steg?By Funbeat user
Jag går med stegräknare och försöker komma upp i 10000 steg varje dag. Jag räknar alla steg, både när jag masar mellan skrivbordet och kaffemaskinen på jobbet som när jag är ute och svettas i spåret. Hur registrerar jag stegen på bästa sätt här på Funbe
4 Answers · 341 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Jag går med stegräknare och försöker komma upp i 10000 steg varje dag. Jag räknar alla steg, både när jag masar mellan skrivbordet och kaffemaskinen på jobbet som när jag är ute och svettas i spåret. Hur registrerar jag stegen på bästa sätt här på Funbe
4 Answers · 341 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
17 years ago
Guest
Guest
% av maxpulsBy Funbeat user
Finns denna funktion? Alltså att man kan skriva in sin egen maxpuls (i sin profil typ) så att de avancerade parametrarna snittpuls och maxpuls under passet kunde anges i % av maxpuls? Vore kul att ha denna funktion annars, även med intervaller...att man
· 37 Answers · 0 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Finns denna funktion? Alltså att man kan skriva in sin egen maxpuls (i sin profil typ) så att de avancerade parametrarna snittpuls och maxpuls under passet kunde anges i % av maxpuls? Vore kul att ha denna funktion annars, även med intervaller...att man
· 37 Answers · 0 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
17 years ago
Guest
Guest
Personligt mål med vikt.By mårten jansson
Efetrsom det är många som vill gå ner i vikt och använder funbeat för att nå viktmål. Skuelld et inte kunna gå att inför viktminskning som mål? Man kan ju redan fylla i vikt under dagsnoteringar. Ella
1 Answer · 298 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Efetrsom det är många som vill gå ner i vikt och använder funbeat för att nå viktmål. Skuelld et inte kunna gå att inför viktminskning som mål? Man kan ju redan fylla i vikt under dagsnoteringar. Ella
1 Answer · 298 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
17 years ago
Guest
Guest
E-post vid svar i egen tråd, citation-funktion, favoriterBy Funbeat user
Hej! Hänger lite på andra forum och här e några funktioner jag saknar här: - Att man kan få e-post om någon svarar i en tråd som man själv har startat. - Citation/quote -funktion. Om man vill svara på ett visst inlägg som kanske inte är det senaste i
· 16 Answers · 830 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Hej! Hänger lite på andra forum och här e några funktioner jag saknar här: - Att man kan få e-post om någon svarar i en tråd som man själv har startat. - Citation/quote -funktion. Om man vill svara på ett visst inlägg som kanske inte är det senaste i
· 16 Answers · 830 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
17 years ago
Guest
Guest
Betyg på passBy Urban Nilsson
Intensitet är en sak och en generell känsla över passets kvalitet en annan. Just av den anledningen önskar jag en ny parameter under avancerade inställningar (eller vad det nu heter) där jag kan sätta ett betyg på genomfört pass... varför inte klssiska 1-
· 13 Answers · 1,105 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Intensitet är en sak och en generell känsla över passets kvalitet en annan. Just av den anledningen önskar jag en ny parameter under avancerade inställningar (eller vad det nu heter) där jag kan sätta ett betyg på genomfört pass... varför inte klssiska 1-
· 13 Answers · 1,105 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
17 years ago
Guest
Guest
Ej avklarat mål försvunnet...By Camilla Höög
Jag har som mål att träna två pass i veckan men missade det v 45 eftersom jag var sjuk. Men under Mina Mål försvann den veckan helt istället för att skriva 0/2 i rött. Plötsligt syns det inte alls lika väl att jag faktiskt har hoppat träningen en hel veck
8 Answers · 295 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Jag har som mål att träna två pass i veckan men missade det v 45 eftersom jag var sjuk. Men under Mina Mål försvann den veckan helt istället för att skriva 0/2 i rött. Plötsligt syns det inte alls lika väl att jag faktiskt har hoppat träningen en hel veck
8 Answers · 295 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
17 years ago
Guest
Guest
Någonting har gått fel..By Fredrik Närenfors
..vid uppdateringarna av funbeat! Just nu har jag en grön blinkade knapp där det står "Bli medlem här!" tvärs över "privata" och "kommentarer" Jag änvänder firefox... när jag provar i IE är den bara där när jag inte är inloggad.. Och när jag nu väl post
2 Answers · 292 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
..vid uppdateringarna av funbeat! Just nu har jag en grön blinkade knapp där det står "Bli medlem här!" tvärs över "privata" och "kommentarer" Jag änvänder firefox... när jag provar i IE är den bara där när jag inte är inloggad.. Och när jag nu väl post
2 Answers · 292 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
17 years ago
Guest
Guest
Ont i hälsenanBy Andreas Björklund
Har märkt att jag börjat känna av en molande värk bak på benet. Den började som värk i hälsenan och nu har den vuxit och jag känner nu av den från häl upp till mitten av vaden. Det gör ont när jag går i trappor och har gått, cyklat eller joggat. Nu på sen
2 Answers · 0 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Har märkt att jag börjat känna av en molande värk bak på benet. Den började som värk i hälsenan och nu har den vuxit och jag känner nu av den från häl upp till mitten av vaden. Det gör ont när jag går i trappor och har gått, cyklat eller joggat. Nu på sen
2 Answers · 0 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
17 years ago
Guest
Guest
Vad ska man skriva i konsumtion?By mårten jansson
Hej! Ny här och kikade på registera dagsnotering, men vad ska skrivas i konsumtion? Mvh Emilia
· 15 Answers · 886 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Hej! Ny här och kikade på registera dagsnotering, men vad ska skrivas i konsumtion? Mvh Emilia
· 15 Answers · 886 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
17 years ago
Guest
Guest
Diagrammet, fattar inte?By Panama B
Hejhej! Har länge funderat på diagrammet här på sidan.. Staplarna står för antal träningsminuter, men vad anger den lite mörkare färgen? Snittminuter? Någon som vet? Tack, adam.
8 Answers · 292 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Hejhej! Har länge funderat på diagrammet här på sidan.. Staplarna står för antal träningsminuter, men vad anger den lite mörkare färgen? Snittminuter? Någon som vet? Tack, adam.
8 Answers · 292 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
17 years ago
Guest
Guest
Ändra vilka som får se en runda?By Camilla Höög
Jag ritade in en runda, men glömde bort att ändra så att inte alla får se den. Kan man ändra det i efterhand?
4 Answers · 310 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Jag ritade in en runda, men glömde bort att ändra så att inte alla får se den. Kan man ändra det i efterhand?
4 Answers · 310 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
17 years ago
Guest
Guest
Ny träningstyp ?By Fredrik Närenfors
Vi är ute och går rask promenad ibland med ungarna i varsin vagn. Är lite jobbigare än vanlig promenad så det motiverar kanske en ny träningsgrupp eller ? Inte vet... /Jonas
· 29 Answers · 1,438 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Vi är ute och går rask promenad ibland med ungarna i varsin vagn. Är lite jobbigare än vanlig promenad så det motiverar kanske en ny träningsgrupp eller ? Inte vet... /Jonas
· 29 Answers · 1,438 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
17 years ago
Guest
Guest
Toplistan i gruppen fungerar ej..By Funbeat user
När jag försöker ändra antalet dagar som ska räknas i grupplistan så börjar sidan ladda och sedan står det 30 dagar igen... Kan inte minnas att jag haft det problemet förut?
4 Answers · 396 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
När jag försöker ändra antalet dagar som ska räknas i grupplistan så börjar sidan ladda och sedan står det 30 dagar igen... Kan inte minnas att jag haft det problemet förut?
4 Answers · 396 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
17 years ago
Guest
Guest
Sjukt kul!! TACK att man nu kanBy Funbeat user
lägga in bilder i bloggen (t+) (L) (t+)
2 Answers · 302 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
lägga in bilder i bloggen (t+) (L) (t+)
2 Answers · 302 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
17 years ago
Guest
Guest
Min startsida...?By Funbeat user
Jag har inte kommit in på den på hela dagen...?
8 Answers · 293 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
Jag har inte kommit in på den på hela dagen...?
8 Answers · 293 ViewsLast post: 17 years ago · Guest
17 years ago
Guest
Guest